bugün

autocad

f7'ye basıp o iğrenç grid'i kapatabildiğiniz pıroğramdır..
kapat hocam milimetrik kağıt kullanmıyoruz artık..yüzyıl önceydi o..
her gün bir komut işte böylw böyle..
© copyright 2005 - 2026