bugün

ismet tongo

27 nisan 2008 galatasaray fenevbahçe maçı sonrası sinirli/agresif ve kompleksli fenevbahçe taraftarlarına sulu derbi gibi bir çok anıyı hatırlatan yazardır. *

edit: gülmekten yarılıyoruz sizlere genç arkadaşlar devam ediniz. *
© copyright 2005 - 2026