bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- sol tarafın inzal olması3
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- kulak arkasını keselemek3
- bugün de meme atan olmaması8
- babalar günü hediyesi2
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- paris te son tango4
- kız ismet2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- karaağaç ev fiyatları2
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek5
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- olduğundan genç göstermek9
- benim kemiklerim iri2
Hiçbir yere ilerlemeyecek sistemdir. Ben hemen hemen her konuya tek entry yazar geçerim ama madem bana taş atılmış cevabını vereyim:
1) Öncelikle bu skandal olayı patlak verdikten sonra uydurulmuş açıklamalarla insanlar kendilerini avutuyor. Eğer böyle bir durum olsaydı bu kişi tatilde attığı tweeti alel acele kaldırmazdı. Hadi diyelim bu sizin dediğiniz gibi. Bakın şu an kendimi zorluyorum
2) Kendim Windows 10 kullanan biri olarak bu tek mağaza olayı tam bir fiyasko. Çünkü mobilde çalışan uygulamalar bilgisayara zerre optimize edilmemiş. Assasins creed oynatan bilgisayarım var saçma sapan bir çiftlik oyunu bile defalarca kapanıyor donuyor. Hele Facebook uygulamaları filan dersen tam bir fiyasko.
3) Giden tüm uygulamalar geliyor deniliyor. Biraz haber okuyun. Biraz araştırma yapın. Birçok uygulama desteğini çekiyor. Ya da doğru düzgün güncelleme vermiyor. Sizler sosyal ağları fb sen ibaret sanıyorsunuz. Bunun Google'ı var YouTube u var gmail i var snapchat i var. Var oğlu var. Google hiçbir şekilde destek vermiyor wp ye. Üçüncü parti uygulamalar ile bir nebze girmeye çalışıyorsunuz. Bunun haricinde birçok bankacılık uygulaması bir çok alışveriş uygulamasının wp çalışmaları bile yok. Gün geçtikçe pazar payı hızla düşen bir işlerim sistemine kim ne diye uygulama çıkarsın. Salak mı bu millet!!
4) mobil tarafında ağırlık vermediği telefon satışı değil işletim sisteminin ta kendisidir. Hatta bunu bizzat Windows 10 ile ilgili bir tanıtımında söylemişti. Videosunu bulabilirsem buraya koyarım
5)lumia 1320 oldukça yeni bir cihaz. Ki keza 1020 gibi bir canavar da yeterli donanıma sahip bir cihaz. Bunlara wp 10 resmi olarak verilmedi henüz. Birkaç son çıkan 512 mb Rami cihazlara verildi. Diğerlerine verileceğine dair de bir açıklama yapılmadı. Hatta çok tepki topladı. internette ufak bir araştırma ile bulabilirsiniz.
6) Windows u 3 ay boyunca kullandım. Şu an 4s kullanıyorum. O Zaman'lar kullandığım cihaz 1320 idi. Emin olun şu bit kadar ekranda bile daha fazla şey yapabiliyorum.
7) Bir şeyleri bilmek için ilahi uzun süre boyunca kullanmak gerekmez. Kullanıcı yorumları,internet haberleri, incelemeler var bu işin içinde. Donanımhaber wp bölümüne girerseniz her 10 mesajdan 8 inin kahır okumak olduğunu görürsünüz. Nice senelerin wp savunucuları bile artık sustular. Bir çoğu android veya iOS a geçti. Bu geçiş hususunda ayrı bir konu açtılar maddeler halinde sebeplerini saydılar.
Hiç kimse dediğiniz gibi binlerce lira bu cihazlara vermek zorunda değil. Çok haklısınız. Ama ucuz fiyatla wp alıp da yükleniyor yazısını bekleyip durmaktansa uygulama kullanamamaktansa ikinci el 2015 model android telefon almaları ya da gm 5 gibi içinde saf android bulunan ve 1000 lira gibi bir fiyatı bulunan ucuz cihazlara yönelmeleri daha makul görünüyor. Sonuçta para sizin paranız. Kimsenin ne alıp kullandığı beni ilgilendirmez. Ama bu benim naçizane tavsiyemdir. Ben bildiğimi söylerim. Sonuçta ne apple dan ne Google dan para alıyorum.
1) Öncelikle bu skandal olayı patlak verdikten sonra uydurulmuş açıklamalarla insanlar kendilerini avutuyor. Eğer böyle bir durum olsaydı bu kişi tatilde attığı tweeti alel acele kaldırmazdı. Hadi diyelim bu sizin dediğiniz gibi. Bakın şu an kendimi zorluyorum
2) Kendim Windows 10 kullanan biri olarak bu tek mağaza olayı tam bir fiyasko. Çünkü mobilde çalışan uygulamalar bilgisayara zerre optimize edilmemiş. Assasins creed oynatan bilgisayarım var saçma sapan bir çiftlik oyunu bile defalarca kapanıyor donuyor. Hele Facebook uygulamaları filan dersen tam bir fiyasko.
3) Giden tüm uygulamalar geliyor deniliyor. Biraz haber okuyun. Biraz araştırma yapın. Birçok uygulama desteğini çekiyor. Ya da doğru düzgün güncelleme vermiyor. Sizler sosyal ağları fb sen ibaret sanıyorsunuz. Bunun Google'ı var YouTube u var gmail i var snapchat i var. Var oğlu var. Google hiçbir şekilde destek vermiyor wp ye. Üçüncü parti uygulamalar ile bir nebze girmeye çalışıyorsunuz. Bunun haricinde birçok bankacılık uygulaması bir çok alışveriş uygulamasının wp çalışmaları bile yok. Gün geçtikçe pazar payı hızla düşen bir işlerim sistemine kim ne diye uygulama çıkarsın. Salak mı bu millet!!
4) mobil tarafında ağırlık vermediği telefon satışı değil işletim sisteminin ta kendisidir. Hatta bunu bizzat Windows 10 ile ilgili bir tanıtımında söylemişti. Videosunu bulabilirsem buraya koyarım
5)lumia 1320 oldukça yeni bir cihaz. Ki keza 1020 gibi bir canavar da yeterli donanıma sahip bir cihaz. Bunlara wp 10 resmi olarak verilmedi henüz. Birkaç son çıkan 512 mb Rami cihazlara verildi. Diğerlerine verileceğine dair de bir açıklama yapılmadı. Hatta çok tepki topladı. internette ufak bir araştırma ile bulabilirsiniz.
6) Windows u 3 ay boyunca kullandım. Şu an 4s kullanıyorum. O Zaman'lar kullandığım cihaz 1320 idi. Emin olun şu bit kadar ekranda bile daha fazla şey yapabiliyorum.
7) Bir şeyleri bilmek için ilahi uzun süre boyunca kullanmak gerekmez. Kullanıcı yorumları,internet haberleri, incelemeler var bu işin içinde. Donanımhaber wp bölümüne girerseniz her 10 mesajdan 8 inin kahır okumak olduğunu görürsünüz. Nice senelerin wp savunucuları bile artık sustular. Bir çoğu android veya iOS a geçti. Bu geçiş hususunda ayrı bir konu açtılar maddeler halinde sebeplerini saydılar.
Hiç kimse dediğiniz gibi binlerce lira bu cihazlara vermek zorunda değil. Çok haklısınız. Ama ucuz fiyatla wp alıp da yükleniyor yazısını bekleyip durmaktansa uygulama kullanamamaktansa ikinci el 2015 model android telefon almaları ya da gm 5 gibi içinde saf android bulunan ve 1000 lira gibi bir fiyatı bulunan ucuz cihazlara yönelmeleri daha makul görünüyor. Sonuçta para sizin paranız. Kimsenin ne alıp kullandığı beni ilgilendirmez. Ama bu benim naçizane tavsiyemdir. Ben bildiğimi söylerim. Sonuçta ne apple dan ne Google dan para alıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar