bugün

taşucu

teorik olarak mersine bağlı olup, aslında gonyanın bir köyüdür

gonyada bile o kadar gonyalı yoktur amk. doğal olarak esnafı öper.

birde acaip suratsızdırlar, ne geldin lan der gibi bakarlar.

denizi güzeldir ama o kum mahallesi denen yerin sinekleri

taş devrinden kalıp hala evrim geçiremedikleri için

darbeli matkap gibidirler vantuzları bile vardır ameka,

rakı balık için narlıkuyu iyidir. kürtte dahil hiç bir gurup

orada barınamaz, kafeye 2 tane lazurat gelmişti

bizin gonyalı bro lar silkecek gibi bakıyorlardı o derecedir,,

o nedenle kafa dinlemek için iyidir,

kısaca çıkmalık yapmaya kalkanın tamponunu eline verirler

ama gonyaılardan uzak kalınabilirse, her ne kadar

bunlarında kürt olduğunu düşünüyor olsam da

bu konuyu başka zaman irdeleyeceğim, işte öyle.
© copyright 2005 - 2026