bugün
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- göte giren şemsiye4
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- gana3
- hırvatistan5
- kolombiya6
- portekiz7
- ingiltere3
- japonya8
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- özbekistan5
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- isveç2
- hollanda2
- nasılsınız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- ırak3
- ekvador3
- fildişi sahili3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- suudi arabistan2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- almanya6
- paraguay3
- saraca finch house7
yıllardır unutamadığım.
dokunsalar ağlayacağım. bu duyguyu yaklaşık iki yıldır defalarca yaşadım, ilk zamanlar geçecek diyordum bitecek bu günler ama nafile. zaman her şeyin ilacıdır derler ya, doğruluğunu sorguluyorum. tam iki yıl önce bu zamanlar oysa ne kadar mutluydum, umutluydum; evleneceğim kadınla mutlu bir ilişkimiz vardı. hani on gün ayrı kalmıştım da sabah saat 5'te evine vardığımda nasıl öpmüştüm, kokusunu nasıl içime çekmiştim, doyamıyordum. ah o günler, geçmiş günler... soğuk kış gecelerinde içkili halde nasıl da şefkatle sarardın, gittiğinden beri öyle huzurlu uyuyamadım. lanet olsun, hayatta belki bir kere hissediyorsun o duyguyu, ama imkansızlıklar yolları ayırınca yapabilecek hiçbir şey kalmıyor insanın, çok güçsüzüm dokunsalar ağlayacağım...
bütün bunları muhattabı olan kişiye yazarak bencillik etmek istemiyorum, öyle çok sevdim seni kadın senden geriye bir ceset kaldı daha fazlası değil.
dokunsalar ağlayacağım. bu duyguyu yaklaşık iki yıldır defalarca yaşadım, ilk zamanlar geçecek diyordum bitecek bu günler ama nafile. zaman her şeyin ilacıdır derler ya, doğruluğunu sorguluyorum. tam iki yıl önce bu zamanlar oysa ne kadar mutluydum, umutluydum; evleneceğim kadınla mutlu bir ilişkimiz vardı. hani on gün ayrı kalmıştım da sabah saat 5'te evine vardığımda nasıl öpmüştüm, kokusunu nasıl içime çekmiştim, doyamıyordum. ah o günler, geçmiş günler... soğuk kış gecelerinde içkili halde nasıl da şefkatle sarardın, gittiğinden beri öyle huzurlu uyuyamadım. lanet olsun, hayatta belki bir kere hissediyorsun o duyguyu, ama imkansızlıklar yolları ayırınca yapabilecek hiçbir şey kalmıyor insanın, çok güçsüzüm dokunsalar ağlayacağım...
bütün bunları muhattabı olan kişiye yazarak bencillik etmek istemiyorum, öyle çok sevdim seni kadın senden geriye bir ceset kaldı daha fazlası değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar