bülent ecevit

beyefendi siyasetçi... çizgisinden ödün vermeden, saygınlığını yitirmeden vefat edip gitti... seveni vardır sevmeyeni de ama saygı duymayanı bence olmamalı... yanlışları olmadı mı; şu anda bizi yönetenlere bakınca deve de kulak...
© copyright 2005 - 2026