bugün

zall

danışıklı dövüş olduğunu sanmıyorum, zall'a bu kadar anlam ve şeytani bir zeka yükleme taraftarı değilim.

alt tarafı zall amına koyim. *

şahsen ben sözlük sahibi olsam mesajlarımı saklamam moruk.

hatta kendi hesabımdan mesaj da atmam.

sözlük zaten babamın çiftliği, alır 1-2 feyk onlarla mesajlaşırım.

haksız mıyım seksi çocuk?
© copyright 2005 - 2026