bugün
- seksten sonra bira içmek5
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek3
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- milli takımımızın balonu patladı7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- pornoyu bırakmak5
- asosyal olmanın sebepleri7
- 2026 dünya kupası13
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- türkiye a milli futbol takımı14
warcraft evreni hakkında pek bilgim yok. baştan söyleyeyim; filmi beğendim. 8/10 der filmde aklımda kalan sahnelere geçerim;
--spoiler--
-garona karakterinin filmin başında boynunda tasmayla gezdirilen hatta gul'dan tarafından gezdirilen bir köleyken, savaşın ortasında bir düzine orcu katletmişken, en sonda kralı bıçaklamasıyla bir anda saygı değer büyüğümüz olması durumunu pek beğenmedim. demin klanındaki adamı öldürüyordu bu hatun ne çabuk unuttunuz.
-orc animasyonları efsane güzel olmuş. çok beğendim. yalnız film boyunca garona'nın plastik dişi dikkatimi dağıttı.
-fragmanda da görülen bir sahne var, taa o zamandan beridir bu sahnenin hikmetini bir türlü çözemedim. uuu falan denilsin diye yapılmış aşırı gereksiz bir hareket; lothar'ın muhafızı yendiklerinden sonra gryphona atlarken havada kılıcı el değiştirmesi. evet fragman dahil 2 saatlik filmde bu ayrıntıya çok takıldım. ne gerek vardı? kılıcı ters elinle aldıysan hayvanın üzerinde el değiştirirsin zaten savaş haritanın öteki ucunda gidene kadar bolca vaktin var.
-khadgar'ı oynayan genci pek beğenemedim.
-ben yıllardır manayı hep içiyorlar sanıyordum. yani mana pot diye bir şey var mmorpglerde hep. meğer kolonya gibi eline yüzüne sürünce iş yapıyormuş o.
-yine garona eleştirisi, ya sen başka dünyadan gelmiş tövbe estağfirullah bir mahluksun insanlar hayatlarında ilk defa böyle bir şey görmüş, ama bir hürmet bir saygı anlatamam. koskoca kraliçe elinde çay uşağında bohça zindana muhabbete gidiyor. tamam anlaşın edin ama az bir bilinmeyenden korksaydınız bari ya.
-büyüler güzeldi. adam creepe hex attı. *
-film sarıyor. şakalıklar, komiklikler çok ayarında olmuş. genel olarak ciddi bir havası var filmin.
-yine yeniden garona eleştirisi; bir ara lothar'la işi ilerletecekler sandım. lothar da tam kızların efendi erkek yerine piç erkek tercihinde ki efendi erkek imajı var. garona buna bir kur yapıyor evladım diyor, yakınlaşıyor öpmeye çalışıyor, anası doğum sırasında öldü diyor. bekar adamsın bir daha nerede karşılaşacaksın farklı dünyanın canlısıyla.
-gul'dan tam bir full str mage karakter olmuş. bu kadar kaslı olmaya ne gerek vardı, tamam orcsunda warlocksun sen. ne yapacaksın o kadar kası bir de anlaşılmasın diye cübbenin altında kambur duruyor. yiğidin malı meydandadır gul'dan reyiz.
-gul'dan'ın durotan'ın kankasıyla konuştuğu sahnede çerez yer gibi insan ruhu yemesi(?) çok güzeldi.
-nehre bebek bırakma olayını yıllar önce biz yapmıştık. * bebeği bulan insanlar türkse bebeğe orçun veya orkun isimlerini koyarlar.
-lothar'ın son pvp'sinde bir aksiyon dıkşın dıkşın bir şeyler bekledim adam tekte crit attı. ben olsam ben de saygı duyardım.
--spoiler--
--spoiler--
-garona karakterinin filmin başında boynunda tasmayla gezdirilen hatta gul'dan tarafından gezdirilen bir köleyken, savaşın ortasında bir düzine orcu katletmişken, en sonda kralı bıçaklamasıyla bir anda saygı değer büyüğümüz olması durumunu pek beğenmedim. demin klanındaki adamı öldürüyordu bu hatun ne çabuk unuttunuz.
-orc animasyonları efsane güzel olmuş. çok beğendim. yalnız film boyunca garona'nın plastik dişi dikkatimi dağıttı.
-fragmanda da görülen bir sahne var, taa o zamandan beridir bu sahnenin hikmetini bir türlü çözemedim. uuu falan denilsin diye yapılmış aşırı gereksiz bir hareket; lothar'ın muhafızı yendiklerinden sonra gryphona atlarken havada kılıcı el değiştirmesi. evet fragman dahil 2 saatlik filmde bu ayrıntıya çok takıldım. ne gerek vardı? kılıcı ters elinle aldıysan hayvanın üzerinde el değiştirirsin zaten savaş haritanın öteki ucunda gidene kadar bolca vaktin var.
-khadgar'ı oynayan genci pek beğenemedim.
-ben yıllardır manayı hep içiyorlar sanıyordum. yani mana pot diye bir şey var mmorpglerde hep. meğer kolonya gibi eline yüzüne sürünce iş yapıyormuş o.
-yine garona eleştirisi, ya sen başka dünyadan gelmiş tövbe estağfirullah bir mahluksun insanlar hayatlarında ilk defa böyle bir şey görmüş, ama bir hürmet bir saygı anlatamam. koskoca kraliçe elinde çay uşağında bohça zindana muhabbete gidiyor. tamam anlaşın edin ama az bir bilinmeyenden korksaydınız bari ya.
-büyüler güzeldi. adam creepe hex attı. *
-film sarıyor. şakalıklar, komiklikler çok ayarında olmuş. genel olarak ciddi bir havası var filmin.
-yine yeniden garona eleştirisi; bir ara lothar'la işi ilerletecekler sandım. lothar da tam kızların efendi erkek yerine piç erkek tercihinde ki efendi erkek imajı var. garona buna bir kur yapıyor evladım diyor, yakınlaşıyor öpmeye çalışıyor, anası doğum sırasında öldü diyor. bekar adamsın bir daha nerede karşılaşacaksın farklı dünyanın canlısıyla.
-gul'dan tam bir full str mage karakter olmuş. bu kadar kaslı olmaya ne gerek vardı, tamam orcsunda warlocksun sen. ne yapacaksın o kadar kası bir de anlaşılmasın diye cübbenin altında kambur duruyor. yiğidin malı meydandadır gul'dan reyiz.
-gul'dan'ın durotan'ın kankasıyla konuştuğu sahnede çerez yer gibi insan ruhu yemesi(?) çok güzeldi.
-nehre bebek bırakma olayını yıllar önce biz yapmıştık. * bebeği bulan insanlar türkse bebeğe orçun veya orkun isimlerini koyarlar.
-lothar'ın son pvp'sinde bir aksiyon dıkşın dıkşın bir şeyler bekledim adam tekte crit attı. ben olsam ben de saygı duyardım.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar