bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul6
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 20262
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- bir gün ölecek olmak7
- paris te son tango2
- futbol12
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
Fantastik film severlerin kaçırmaması gereken film.
Yeni çıktım, senaryonun içi çok doldurulamıyor olsa da ayakları üzerinde durabilen bir film olmuş. Ona buna bakmayın izleyin...
Yeni çıktım, senaryonun içi çok doldurulamıyor olsa da ayakları üzerinde durabilen bir film olmuş. Ona buna bakmayın izleyin...
güzel savaş sahneleri, zayıf senaryo.
hikayenin başı daha dolu anlatılabilirdi; ayrıca filmde bir kaç klişe de mevcut.
ama yine de gidin izleyin, izlerken sıkmıyor film; güzel vakit geçirmelik.
ayrıca ikinci film de gelecek ve ben
ikinci film için umutluyum açıkçası.
ama ilk filme puanım 6,5/10.
hikayenin başı daha dolu anlatılabilirdi; ayrıca filmde bir kaç klişe de mevcut.
ama yine de gidin izleyin, izlerken sıkmıyor film; güzel vakit geçirmelik.
ayrıca ikinci film de gelecek ve ben
ikinci film için umutluyum açıkçası.
ama ilk filme puanım 6,5/10.
warcraft evreni hakkında pek bilgim yok. baştan söyleyeyim; filmi beğendim. 8/10 der filmde aklımda kalan sahnelere geçerim;
--spoiler--
-garona karakterinin filmin başında boynunda tasmayla gezdirilen hatta gul'dan tarafından gezdirilen bir köleyken, savaşın ortasında bir düzine orcu katletmişken, en sonda kralı bıçaklamasıyla bir anda saygı değer büyüğümüz olması durumunu pek beğenmedim. demin klanındaki adamı öldürüyordu bu hatun ne çabuk unuttunuz.
-orc animasyonları efsane güzel olmuş. çok beğendim. yalnız film boyunca garona'nın plastik dişi dikkatimi dağıttı.
-fragmanda da görülen bir sahne var, taa o zamandan beridir bu sahnenin hikmetini bir türlü çözemedim. uuu falan denilsin diye yapılmış aşırı gereksiz bir hareket; lothar'ın muhafızı yendiklerinden sonra gryphona atlarken havada kılıcı el değiştirmesi. evet fragman dahil 2 saatlik filmde bu ayrıntıya çok takıldım. ne gerek vardı? kılıcı ters elinle aldıysan hayvanın üzerinde el değiştirirsin zaten savaş haritanın öteki ucunda gidene kadar bolca vaktin var.
-khadgar'ı oynayan genci pek beğenemedim.
-ben yıllardır manayı hep içiyorlar sanıyordum. yani mana pot diye bir şey var mmorpglerde hep. meğer kolonya gibi eline yüzüne sürünce iş yapıyormuş o.
-yine garona eleştirisi, ya sen başka dünyadan gelmiş tövbe estağfirullah bir mahluksun insanlar hayatlarında ilk defa böyle bir şey görmüş, ama bir hürmet bir saygı anlatamam. koskoca kraliçe elinde çay uşağında bohça zindana muhabbete gidiyor. tamam anlaşın edin ama az bir bilinmeyenden korksaydınız bari ya.
-büyüler güzeldi. adam creepe hex attı. *
-film sarıyor. şakalıklar, komiklikler çok ayarında olmuş. genel olarak ciddi bir havası var filmin.
-yine yeniden garona eleştirisi; bir ara lothar'la işi ilerletecekler sandım. lothar da tam kızların efendi erkek yerine piç erkek tercihinde ki efendi erkek imajı var. garona buna bir kur yapıyor evladım diyor, yakınlaşıyor öpmeye çalışıyor, anası doğum sırasında öldü diyor. bekar adamsın bir daha nerede karşılaşacaksın farklı dünyanın canlısıyla.
-gul'dan tam bir full str mage karakter olmuş. bu kadar kaslı olmaya ne gerek vardı, tamam orcsunda warlocksun sen. ne yapacaksın o kadar kası bir de anlaşılmasın diye cübbenin altında kambur duruyor. yiğidin malı meydandadır gul'dan reyiz.
-gul'dan'ın durotan'ın kankasıyla konuştuğu sahnede çerez yer gibi insan ruhu yemesi(?) çok güzeldi.
-nehre bebek bırakma olayını yıllar önce biz yapmıştık. * bebeği bulan insanlar türkse bebeğe orçun veya orkun isimlerini koyarlar.
-lothar'ın son pvp'sinde bir aksiyon dıkşın dıkşın bir şeyler bekledim adam tekte crit attı. ben olsam ben de saygı duyardım.
--spoiler--
--spoiler--
-garona karakterinin filmin başında boynunda tasmayla gezdirilen hatta gul'dan tarafından gezdirilen bir köleyken, savaşın ortasında bir düzine orcu katletmişken, en sonda kralı bıçaklamasıyla bir anda saygı değer büyüğümüz olması durumunu pek beğenmedim. demin klanındaki adamı öldürüyordu bu hatun ne çabuk unuttunuz.
-orc animasyonları efsane güzel olmuş. çok beğendim. yalnız film boyunca garona'nın plastik dişi dikkatimi dağıttı.
-fragmanda da görülen bir sahne var, taa o zamandan beridir bu sahnenin hikmetini bir türlü çözemedim. uuu falan denilsin diye yapılmış aşırı gereksiz bir hareket; lothar'ın muhafızı yendiklerinden sonra gryphona atlarken havada kılıcı el değiştirmesi. evet fragman dahil 2 saatlik filmde bu ayrıntıya çok takıldım. ne gerek vardı? kılıcı ters elinle aldıysan hayvanın üzerinde el değiştirirsin zaten savaş haritanın öteki ucunda gidene kadar bolca vaktin var.
-khadgar'ı oynayan genci pek beğenemedim.
-ben yıllardır manayı hep içiyorlar sanıyordum. yani mana pot diye bir şey var mmorpglerde hep. meğer kolonya gibi eline yüzüne sürünce iş yapıyormuş o.
-yine garona eleştirisi, ya sen başka dünyadan gelmiş tövbe estağfirullah bir mahluksun insanlar hayatlarında ilk defa böyle bir şey görmüş, ama bir hürmet bir saygı anlatamam. koskoca kraliçe elinde çay uşağında bohça zindana muhabbete gidiyor. tamam anlaşın edin ama az bir bilinmeyenden korksaydınız bari ya.
-büyüler güzeldi. adam creepe hex attı. *
-film sarıyor. şakalıklar, komiklikler çok ayarında olmuş. genel olarak ciddi bir havası var filmin.
-yine yeniden garona eleştirisi; bir ara lothar'la işi ilerletecekler sandım. lothar da tam kızların efendi erkek yerine piç erkek tercihinde ki efendi erkek imajı var. garona buna bir kur yapıyor evladım diyor, yakınlaşıyor öpmeye çalışıyor, anası doğum sırasında öldü diyor. bekar adamsın bir daha nerede karşılaşacaksın farklı dünyanın canlısıyla.
-gul'dan tam bir full str mage karakter olmuş. bu kadar kaslı olmaya ne gerek vardı, tamam orcsunda warlocksun sen. ne yapacaksın o kadar kası bir de anlaşılmasın diye cübbenin altında kambur duruyor. yiğidin malı meydandadır gul'dan reyiz.
-gul'dan'ın durotan'ın kankasıyla konuştuğu sahnede çerez yer gibi insan ruhu yemesi(?) çok güzeldi.
-nehre bebek bırakma olayını yıllar önce biz yapmıştık. * bebeği bulan insanlar türkse bebeğe orçun veya orkun isimlerini koyarlar.
-lothar'ın son pvp'sinde bir aksiyon dıkşın dıkşın bir şeyler bekledim adam tekte crit attı. ben olsam ben de saygı duyardım.
--spoiler--
filmin hikayesinin 15 senelik oyun geçmişi olduğu halde haksız yere ergen filmi etiketi yapıştırılan film.
spoiler'a kaçmadan biraz da henüz izlemeyenlerin merak duygusunu kamçılayacak cinsten bir analizde bulunacak olursak;
-bildiğin, battalgazi, malkoçoğlu senaryosunun fantastik hali. hea, burda bir nebze olsun küffar da olsa o da insan imajı verilmiş tabi. dereye bebe bırakma filan 40 sene önce filan işledik biz bunları.
-japon elf çok tırt çok teneke, o fantastik ambiansı bir anda skip atan bişey, olmamış.
-muhafız'da sarumanlık bir durum var ama niyedir bilinmez. çok yüzeysel.
-orkların hepsi feodalitenin iti olmuş, töre had safhada, adeta hepsi maraba lan. niyedir bilmem şener şen'in haraptar köyü filmi aklıma geldi, köyün kuruması filan. dedik ya işledik bunları.
-cüceler çok imitasyon, çok çin malı gibi, cıks olmamış.
-konsey sahnesi uzlaşmazlıklar filan lotr'dakinin yanında solda sıfır.
tek cümleyle özetleyecek olsak kurgusal açıdan lotr çakması bi film. efekt olarak lotr'dan daha iyi tabi ama bu sosyal imkanlar lotr zamanında olsa alayımız gandalf'ın askeri olurduk. neyse, anlayan anladı.
spoiler'a kaçmadan biraz da henüz izlemeyenlerin merak duygusunu kamçılayacak cinsten bir analizde bulunacak olursak;
-bildiğin, battalgazi, malkoçoğlu senaryosunun fantastik hali. hea, burda bir nebze olsun küffar da olsa o da insan imajı verilmiş tabi. dereye bebe bırakma filan 40 sene önce filan işledik biz bunları.
-japon elf çok tırt çok teneke, o fantastik ambiansı bir anda skip atan bişey, olmamış.
-muhafız'da sarumanlık bir durum var ama niyedir bilinmez. çok yüzeysel.
-orkların hepsi feodalitenin iti olmuş, töre had safhada, adeta hepsi maraba lan. niyedir bilmem şener şen'in haraptar köyü filmi aklıma geldi, köyün kuruması filan. dedik ya işledik bunları.
-cüceler çok imitasyon, çok çin malı gibi, cıks olmamış.
-konsey sahnesi uzlaşmazlıklar filan lotr'dakinin yanında solda sıfır.
tek cümleyle özetleyecek olsak kurgusal açıdan lotr çakması bi film. efekt olarak lotr'dan daha iyi tabi ama bu sosyal imkanlar lotr zamanında olsa alayımız gandalf'ın askeri olurduk. neyse, anlayan anladı.
izledim beğenmedim, hikayesi oldukça sağlam, anlatımı yavan. Olaylar çok hızlı gelişiyor, bu acele niye, bir kaç film çekeceksiniz zaten, fazla bilgisayar kullanımı var, daha iyisini bekledim belki de. Kesinlikle izlenmeli o ayrı.
beğendiğim filmdir. üçleme geleceği bellidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar