bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- ideal sevgilinin en önemli özelliği15
- düşük iq belirtileri3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- makarna süzmek5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- gecenin şarkısı3
- bugün de meme atan olmaması13
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- kaya çilingiroğlu2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- şemsiyenin ters dönmesi3
- almanya4
- esra'yı aç esra'yı2
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
Buraya yorum yapmayayım diyordum ama açıkça hak yendiğini gördüm dolayısıyla bir şeyler karalayacağım. Okulda iki aynı görüşü savunan gruplar arasında böyle bir ihtilaf olması tamamen saçma bir düşünce, birbirleriyle mi yarışıyor anlamıyorum açıkcası, ama atakan karataş' ı daha yakından tanıyan biri olarak verdiği emeklerin bizzat şahidiyim, kulüp başkanlığını biraz abarttığı doğrudur çünkü ben fakülteye geldiğimde bu arkadaşı üniversite görevlisi falan sanmıştım hatta bu adamın bu işten karı falan mı var diye işkillenmiştim. Ancak daha sonraki süreçte ne kadar mert bir adam olduğunu gördüm, gerek sınav zamanlarında gerek sınav zamanları dışında herkese elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıp bunu makam, gösteriş vb değilde Allah rızası için yaptığını gördüm ki buna gerek bizim arkadaş grubu dahil hepimiz şahitiz.
Ha söylemeden edemeyeceğim bu arkadaşın arkasında o kadar şeyler konuşulduğunu gördüm ki, basit insanları da tanımış oldum küçücük okulumda çocuğu karalamaya çalıştılar ama başarı olamayıp, günahlarıyla kaldıklarını biliyorum. Bir insanı tanımadan onun hakkında düşünceye varmak o kadar kolay ki ülkemizde bu durumda normal geliyor. Özetle halen şu an sınıf atladıysam bu arkadaşın emeği mevcuttur. Kendisi mezun olmuş, Allah iş hayatında bol kazançlar versin. Allah tekrardan kendisinden razı olsun. Sabuhiyi whatsapp gruplarına ara sıra girip bilgilendirmeleri dışında pek tanımam etmem son seçimde de oy kullanmadım zaten ama Yunus'u duymuştum ve tanışmışlığımda mevcut, güzel etkinlikler yaptı önceki kulübünde inşallah burada da güzel etkinlikler yapar.
Küçük ve neredeyse herkesin birbirini tanıdığı fakültede böyle çekişmelere gerek olduğunu sanmıyorum, rekabet illa ki olacaksa da gösterişten uzak, öğrenci yararına şeylerde olmalı, atakan bunu başarmıştı umarım yunus ta başarır.
Fakülteye yeni geleceklere de not olsun, karşıda ki ertu kırtasiye de tüm fakültenin notlarını bulabilirsiniz. Ve beykentte sınavları geçmek o kadar da zor değildir. Özellikle mustafa hocayla aranızı iyi tutun şirketler hukukunda kendisi çok iyidir.
Ha söylemeden edemeyeceğim bu arkadaşın arkasında o kadar şeyler konuşulduğunu gördüm ki, basit insanları da tanımış oldum küçücük okulumda çocuğu karalamaya çalıştılar ama başarı olamayıp, günahlarıyla kaldıklarını biliyorum. Bir insanı tanımadan onun hakkında düşünceye varmak o kadar kolay ki ülkemizde bu durumda normal geliyor. Özetle halen şu an sınıf atladıysam bu arkadaşın emeği mevcuttur. Kendisi mezun olmuş, Allah iş hayatında bol kazançlar versin. Allah tekrardan kendisinden razı olsun. Sabuhiyi whatsapp gruplarına ara sıra girip bilgilendirmeleri dışında pek tanımam etmem son seçimde de oy kullanmadım zaten ama Yunus'u duymuştum ve tanışmışlığımda mevcut, güzel etkinlikler yaptı önceki kulübünde inşallah burada da güzel etkinlikler yapar.
Küçük ve neredeyse herkesin birbirini tanıdığı fakültede böyle çekişmelere gerek olduğunu sanmıyorum, rekabet illa ki olacaksa da gösterişten uzak, öğrenci yararına şeylerde olmalı, atakan bunu başarmıştı umarım yunus ta başarır.
Fakülteye yeni geleceklere de not olsun, karşıda ki ertu kırtasiye de tüm fakültenin notlarını bulabilirsiniz. Ve beykentte sınavları geçmek o kadar da zor değildir. Özellikle mustafa hocayla aranızı iyi tutun şirketler hukukunda kendisi çok iyidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar