bugün

ankara

hep bu havayla devam etmesini dilediğimiz canını yediğimin şehri.

şimdi bu havaya laf edenler, temmuzda gelip "off çok sıcak yhaa .s.s.s" yazacak.

derdiniz ne olm sizin ?
© copyright 2005 - 2026