bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
dini görüşüm merak edilmiş. madem soruldu 2 haftadır içimi sıkan bir şey vardı onu da anlatarak bu soruya cevap verelim.
arkadaşlar elhamdüllüllah müslümanım ve elimden geldiğince hiçbir cuma namazını kaçırmam. vakit namazlarını pek kılmam ( yani eserse arada bir kılarım ) ama cuma namazını ve bayram namazını asla kaçırmam.
geçen rüyamda selimiye caminde kendimi namaz kılarken gördüm. koca gidi camide önümde bir imamla tek başıma namaz kılıyordum. tahtaydı cami, eğilip kalktıkça gıcır gıcır ses çıkıyordu. her rükûya gittiğimde kubbeden çiçekler üstüme dökülüyordu. papatyalar, gül yaprakları, laleler.. hepsi secdede alnıma değiyordu.
sonra gülün dikeni elime battı ve kan akmaya başladı. parmağımı emdim ve o ara uyanmışım. hemen annemi aradım. saat sabah 6 buçuk. annem 5 vakit namaz kılan kapalı bir kadındır. gördüğüm rüyayı anlatıp '' hayırdır'' diye soracaktım ama telefonu kapalıydı. her zaman erken kalkan kadın bu ara biraz hasta olduğu için belki de uyuya kalmıştı.
neyse, atladım arabaya edirne yolunu tuttum. bazen böyle ne eserse onu yaparım. içim kıpır kıpır ve huzur doluydu. hem edirne'de asker arkadaşım da vardı. sürekli gel gel derdi onu da görecektim.
günlerden cuma. gittim edirne'ye ve girdim camiye. hatta o atmasferin fotoğraflarını bile çektim,
camiye girerken;
görsel
vaaz dinlerken;
görsel
allah kabul etsin, kıldım cumayı çıktım camiiden. diğer camiileri de gezdim. zaten birbirine çok yakın camiiler. onların da içine girip '' rahmetli babama, anneme, abime, ablama ve tüm sevdiklerime '' dua edip çıktım.
çocukluğum yaz kuran kurslarında geçtiği için, o kızılcık sopasının ince sızısını avucumda tattığım için kuran okumayı da duaları da çok iyi bilirdim.
neyse işte, rahatlamıştım ama asıl içimi sıkan şey bu değildi tabi.
ne kadar allah bismillah desek de bir o kadar göt meme diyorum. bu benim yaradılışımda var. buna mani olamıyorum. yani cumadan çıktıktan sonra akşam discoya gittiğim çok olmuştur. '' sabah allah, akşam yallah'' tayfasındanım.
asker arkadaşla buluştuk ve o akşam yunanistan sınırına kadar gidip,
burası oluyor;
görsel
benim için çok özel mastika rakısı aldı. geldik evine ve gece 3 e kadar hep içtik hem sohbet ettik.
sonrası ise sabah oldu vedalaşıp istanbul'a geldim. 3-4 gün sonra sözlüğü açtığımda sırf hava olsun diye arkadaşımla yaptığım o balkon sefasının fotoğrafını anın görüntüsü başlığında paylaştım.
görsel
alemci kukladan resitaller adı altında forsumu yayınladım.
aslında o gün içmiyorduk. yani fotoğraf 4 gün öncesine ait fotoydu ama işte şeklimiz olsun diye ''şimdi içiyoruz'' diye yayınladım.
aklımca size hava atıyorum işte.. derken gömleğin düğmesini diktiğim iğne elime geldi ve parmağım kanadı. parmağımdaki kanı emerken bir yazar arkadaş mesaj attı.
'' abi bugün kandil be, sana yakıştıramadım ''
öyle bir şaşırdım ki, öyle bi şok oldum ki, o gün kandil olduğunu bilmiyordum. rüyamdaki gibi kanımı emiyorum. şaşkındım. kandil olduğunu o gece sözlükten öğrendim.
ve utançla o eklediğim içkili fotoğrafı sildim.
görsel
_________________________________
özetle arkadaşlar, kukla her ne kadar sapık ve dinsiz gibi görünse de esasen aşırı hisli biridir. acı çekse de belli etmez. zaten kim belli ediyor ki?
neyse, uzamasın fazla. parmak acısı da geçti.
arkadaşlar elhamdüllüllah müslümanım ve elimden geldiğince hiçbir cuma namazını kaçırmam. vakit namazlarını pek kılmam ( yani eserse arada bir kılarım ) ama cuma namazını ve bayram namazını asla kaçırmam.
geçen rüyamda selimiye caminde kendimi namaz kılarken gördüm. koca gidi camide önümde bir imamla tek başıma namaz kılıyordum. tahtaydı cami, eğilip kalktıkça gıcır gıcır ses çıkıyordu. her rükûya gittiğimde kubbeden çiçekler üstüme dökülüyordu. papatyalar, gül yaprakları, laleler.. hepsi secdede alnıma değiyordu.
sonra gülün dikeni elime battı ve kan akmaya başladı. parmağımı emdim ve o ara uyanmışım. hemen annemi aradım. saat sabah 6 buçuk. annem 5 vakit namaz kılan kapalı bir kadındır. gördüğüm rüyayı anlatıp '' hayırdır'' diye soracaktım ama telefonu kapalıydı. her zaman erken kalkan kadın bu ara biraz hasta olduğu için belki de uyuya kalmıştı.
neyse, atladım arabaya edirne yolunu tuttum. bazen böyle ne eserse onu yaparım. içim kıpır kıpır ve huzur doluydu. hem edirne'de asker arkadaşım da vardı. sürekli gel gel derdi onu da görecektim.
günlerden cuma. gittim edirne'ye ve girdim camiye. hatta o atmasferin fotoğraflarını bile çektim,
camiye girerken;
görsel
vaaz dinlerken;
görsel
allah kabul etsin, kıldım cumayı çıktım camiiden. diğer camiileri de gezdim. zaten birbirine çok yakın camiiler. onların da içine girip '' rahmetli babama, anneme, abime, ablama ve tüm sevdiklerime '' dua edip çıktım.
çocukluğum yaz kuran kurslarında geçtiği için, o kızılcık sopasının ince sızısını avucumda tattığım için kuran okumayı da duaları da çok iyi bilirdim.
neyse işte, rahatlamıştım ama asıl içimi sıkan şey bu değildi tabi.
ne kadar allah bismillah desek de bir o kadar göt meme diyorum. bu benim yaradılışımda var. buna mani olamıyorum. yani cumadan çıktıktan sonra akşam discoya gittiğim çok olmuştur. '' sabah allah, akşam yallah'' tayfasındanım.
asker arkadaşla buluştuk ve o akşam yunanistan sınırına kadar gidip,
burası oluyor;
görsel
benim için çok özel mastika rakısı aldı. geldik evine ve gece 3 e kadar hep içtik hem sohbet ettik.
sonrası ise sabah oldu vedalaşıp istanbul'a geldim. 3-4 gün sonra sözlüğü açtığımda sırf hava olsun diye arkadaşımla yaptığım o balkon sefasının fotoğrafını anın görüntüsü başlığında paylaştım.
görsel
alemci kukladan resitaller adı altında forsumu yayınladım.
aslında o gün içmiyorduk. yani fotoğraf 4 gün öncesine ait fotoydu ama işte şeklimiz olsun diye ''şimdi içiyoruz'' diye yayınladım.
aklımca size hava atıyorum işte.. derken gömleğin düğmesini diktiğim iğne elime geldi ve parmağım kanadı. parmağımdaki kanı emerken bir yazar arkadaş mesaj attı.
'' abi bugün kandil be, sana yakıştıramadım ''
öyle bir şaşırdım ki, öyle bi şok oldum ki, o gün kandil olduğunu bilmiyordum. rüyamdaki gibi kanımı emiyorum. şaşkındım. kandil olduğunu o gece sözlükten öğrendim.
ve utançla o eklediğim içkili fotoğrafı sildim.
görsel
_________________________________
özetle arkadaşlar, kukla her ne kadar sapık ve dinsiz gibi görünse de esasen aşırı hisli biridir. acı çekse de belli etmez. zaten kim belli ediyor ki?
neyse, uzamasın fazla. parmak acısı da geçti.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar