bugün

konya metrosu

sanırım yalan olacak metrodur.

üstteki yazarın dediği gibi ne gerek var dümdüz bir ova konya.

pek bir trafik sorunu da yok, birileri para kazansın diye yapılacak metrodur.

desteklemiyorum bu projeyi.
© copyright 2005 - 2026