bugün

ucuzkitapal com

Sinirden köpürüyorum.

2 hafta oldu havale yapalı ama hala ne kitap var ne maillerime dönüş var ne de santral numaralarında birine bağlanabiliyorum.

Hep aynı cümle "değerli müşterimiz şu an mesai saatleri dışındayız"

Bide iyi iyi yorumlar yapmışsınız mailler error veriyo be!

Sitede de utanmadan "güvenle 10 yıl" diyo.

Kodumun sitesi.
© copyright 2005 - 2026