bugün

death note

sonu beklemediğim bir şekilde bitti. yani bu kadar kolay bitmemeliydi bence.
--spoiler--
ama zaten dizi L öldükten sonra zayıfladı bence. L ölmeden önce daha hareketli ve heyecanlıydı sanki.
--spoiler--
bu arada ryuk a bayıldığım doğrudur.
© copyright 2005 - 2026