bugün

izmir

esbaş altgeçidi ile otobanın gaziemir kavşağı arasındaki ışıklı tabelalarda yazan şu yazı, izmir'in nasıl bir kent olduğunun özetidir adeta:

"daha güzel bir dünya için vandalizme hayır diyelim"
© copyright 2005 - 2026