bugün

siemens

200 liralık arçelik 3650 falan varken 2000 liralık siemens niye ? Hayır ikisi de aynı işi yapmıyor mu ? Ayrıca biri bozuldu mu yarısı kadar servis ücreti çıkıyor, diğerinin ölüsü iç dış 50 liraya değişiyor.
© copyright 2005 - 2026