bugün

ankara

okunmamak üzere girilmiş zilyon tane entrye bir tane de ben eklemek isterim.
5000 yıl geçse de ankara'da yaşamayanların nefret ettiği; ankara'da doğup büyüyen ya da öğrencilik gibi bir nedenle bir süreliğine de olsa ankara'da yaşayanların sevdiği şehir.

ben anlamsızca seviyorum ankara'yı mesela. neden? çünkü ilk ankara'da sokaklarında oynadım. ilk orada okulu asıp bilardo oynamaya gittim. ** ilk kez ankara'da aşık oldum birine, el ele tutuştum, öpüştüm ilk kez. bin milyon trilyar anım var her köşesinde, saçma sapan. yüzlerce kahkaham var benim ,orada havada asılı. yüzlerce gözyaşım var, hayal kırıklığı/terkedilmişlik sonrası. ilk aşkımda ankara'da benim, ilk ciddili ayrılığım da; ilk aldatılışım da ankara'da benim, ilk terk edilip dehlenişim de. süper mutlu günlerim de; katran karası günlerim de hep aynı şehirde.
bilmeyene dışarıdan gıpgri, sıkıcı, bir sikim olmayan bir şehir ankara. bize renk skalasının bir en başı, bir en sonu.
© copyright 2005 - 2026