ankara

Üzerine sis çökmüş , soğuğu içe işleyen şehir.
Daha kötüsünü yazınca angaralılar eksiliyor.
Deniz insanı sevemez burayı.denizi bırakıp da klorlu suyu tercih edecek varsa zaten yaşasın hiç ayrılmasın buradan.
© copyright 2005 - 2026