evlenirken 1 yıl seks yok anlaşması imzalamak

aslında iyi bir anlaşma fakat o iş olmazsa çocuk olmaz e çocuksuz ev dalsız ağaç gibidir bence çok saçma zaten dini olarak helal kılınmış bişey ne gerek var zorlamaya sonra eş aldatmaları olmağan bi durum.
© copyright 2005 - 2026