iced earth

mümkün olsa, yenilik yapmalarını sağlayacağını bilsem, duaya çıkıcam şerefsizim. tamam kötü grup değildir, ama bikaç güzel riff buldunuz diye 5 albümde yatmak da ayıptır yani.
© copyright 2005 - 2026