bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sigmund freud'un koltuğu4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- 26 haziran 20264
- kemalist dünya10
- birader yazar olmak8
- türkiyede açık hava genelevi gibi3
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- kemalistler9
- gönüllü moderatörlük2
- okulların kapanması3
- sistem patlamış2
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- şile2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aşure3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- devlet bahçeli2
ismi afilli, tarihi okul olduğu için değil çok kaliteli eğitim verdiği için gidilen bir okul.
Arkadaşlar kaliteli eğitim veren kurumlara, sırf isminden veya dünya görüşünüze ters olmasından dolayı bok atıp durmayın çok komik kaçıyor. Sen burada kıytırık bir sözlükte kıytırık entryler girerken o okulda hazırlıkta okuyan adam a) yatılı okuduğu için hayata hazırlanıyor b) daha o yaşta laboratuvarda bilmem ne deneyini yapmaya uğraşıyor, sonrasında da bilmem ne kulübüne gidip şu müzik aletini öğrenmeye çalışacak, akşam da şu kitabı bitirip yarın özetini çıkaracak, sınıfta prezentasyon yapacak.
Ha burdan çıkanlar ne bok oluyor demeyin. Sizler yarın, orada burada 1500 lira maaş için kapıları aşındırıp yalvarırken, 15000 lira maaşla gel başla diye firmalar bunların kapısını aşındıracak. isteyen yurtdışında akademik kariyer yapıp oraya yerleşecek veya buraya sansasyonel, karizmatik, medyatik bir tip olarak dönecek.
Bizim robertlerin okumasına bozuluyorsan, bizim kemallerin, muratların okuyacağı okullar yap. Ama düzgün yap, aynı eğitimi, aynı kaliteyi sun, ona aksın insanlar.
Arkadaşlar kaliteli eğitim veren kurumlara, sırf isminden veya dünya görüşünüze ters olmasından dolayı bok atıp durmayın çok komik kaçıyor. Sen burada kıytırık bir sözlükte kıytırık entryler girerken o okulda hazırlıkta okuyan adam a) yatılı okuduğu için hayata hazırlanıyor b) daha o yaşta laboratuvarda bilmem ne deneyini yapmaya uğraşıyor, sonrasında da bilmem ne kulübüne gidip şu müzik aletini öğrenmeye çalışacak, akşam da şu kitabı bitirip yarın özetini çıkaracak, sınıfta prezentasyon yapacak.
Ha burdan çıkanlar ne bok oluyor demeyin. Sizler yarın, orada burada 1500 lira maaş için kapıları aşındırıp yalvarırken, 15000 lira maaşla gel başla diye firmalar bunların kapısını aşındıracak. isteyen yurtdışında akademik kariyer yapıp oraya yerleşecek veya buraya sansasyonel, karizmatik, medyatik bir tip olarak dönecek.
Bizim robertlerin okumasına bozuluyorsan, bizim kemallerin, muratların okuyacağı okullar yap. Ama düzgün yap, aynı eğitimi, aynı kaliteyi sun, ona aksın insanlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar