bugün

abberline

söz konusu fenerbahçe olunca trolL'e bağlayan yazar. hem de yıllardır. ayıp yahu. hakkınız olmadan maç almayı geçtim şampiyonluk aldınız, daha yetmedi mi?
© copyright 2005 - 2026