bugün

lars ulrich

aklımda sorular bırakan baterist.

amerikaya nasıl gitti?

grubu nasıl kurdu?

en önemlisi o grup nasıl büyüdü ve ünlendi?

james hetfield olmasaydı ne b*k yerdi?
© copyright 2005 - 2026