bugün

digiturk

indirimli paket üyeliğinizi, süre bitiminde size danışma zahmetinde bulunmadan sonlandırıp, yüksek ücretli tarifeye geçiren kurum...

aynı kurum, ek ücret ödeyerek abone olduğunuz dergi için ise; yine size danışma zahmetinde buunmadan aboneliğinizi 1 yıl daha uzatabilip; ücretini, takip eden ilk faturada çatır çatır almaya kalkabilmektedir.

aldılar !!!

edit:

aradık görüştük; bizim, ilgili durumlardan kurumu haberdar etmemiz gerekiyomuş; yoksam nerden bilsinlermiş, indirimli paketten devam etmek istediğimizi. dergi aboneliği mi? ileri görüşlülükleri o noktada başlıyomuş...

ne diyelim; kıyak iş valla !!!
© copyright 2005 - 2026