bugün

cadisila

(bkz: cadisila/#28617625)

ben demistim demeyi sevmem ama ben demistim.

hayir yani gidiceksen ozelden muhabbetin oldugu insanlara yaz gidiyorum diye, sonra da nereye defolup gidiyorsan oraya git.

saniyor musun ki 2 gun sonra cadisila nerdesin uhuhuhu basliklari acilacak.

twitterdaki unluler hesabimi kapatip gidiyorum yapsa anlarim ama sen kimsin ki yani ?

selebriticilik oynamayi abartmayin bu kadar.
© copyright 2005 - 2026