bugün

milli piyango

şükrü kızılot un bugünkü yazı konusu. bir de fıkra eklemiş;


Hasan ile Mehmet, öğle paydosunda ellerindeki piyango biletine bakarak konuşuyorlar,

- Ula Hasso, piyangodan büyük ikramiye çıksa ne yaparsın?

- Ula Memo heç sorma... Her gün soğanın cücüğünü yerim. Peki sen naparsın?

- Ula Hasso , sen bana yiyecek bir şey bırakmadın ki!..

http://www.hurriyet.com.t...2&gid=61&sz=12604
© copyright 2005 - 2026