bugün

murat kekilli

sağlam adam , samimi insandır. garibandır, mazlumdur. bir konserinde bir gün boyunca birlikte bulunmuştum murat'la.

sanatçı kaprisinden uzak (hatta ne olduğunu bilmeyen) , içten , çirkin bir adam işte. sokakta her murat diyene yönelerek herkesle sohbet etmesi , kimseyi incitmemeye çalışması ilgimi çekmişti.

bir de kardeşi vardı. o da albüm yapacaktı, sanırım olmadı.

safranbolu, çevrikköprüde yediğimiz yemeğin ( özellikle kömüş yoğurdunun) lezzeti hala unutulmadı!
© copyright 2005 - 2026