bugün

körleşme

payel yayınevinin berbat ettiği kitap. puntolar çok küçük. göze zarar derecesinde. bu yüzden okurken kitaptan sıkılmamak elde değil. böyle kaliteli kitaplar bu şekilde özensiz basılmamalı. *

mutlu depresif ten dikkate değer edit, aynen aktarıyorum:
"ama payel yayınları da yumuşacık çok rahat açılıyor.. bi de saman kağıt ya o güzel.. bi de en azından abuk sabuk kitaplar basmıyor.. bi de kapak tasarımları da iyi"
© copyright 2005 - 2026