bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sigmund freud'un koltuğu4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- 26 haziran 20264
- kemalist dünya10
- birader yazar olmak8
- türkiyede açık hava genelevi gibi3
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- kemalistler9
- gönüllü moderatörlük2
- okulların kapanması3
- sistem patlamış2
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- şile2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aşure3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- devlet bahçeli2
gittin, ben arkandan sadece baktım
oysa söyleyecek o kadar çok şeyim vardı ki
gidersen iyiye dair ne varsa içimde yitireceğim hepsini
gidersen sönecek içimdeki ateş ve bir daha hiç kimse yakamayacak
gidersen karanlığa mahkum edeceksin günlerimi
o karanlıkta yolumu kaybedeceğim diyecektim sana
konuşamadım.
gittin, gidişini görmemek için gözlerimi kapattım
öylesine acıdı ki içim
tutup koparsalardı kolumu, bacağımı bu kadar acı duymazdım
acım yaş olup akmalıydı gözlerimden
ağlayamadım.
gittin, seni delicesine bir tutkuyla seviyordum oysa
tutkum seninle olmaktı, tutkum teninde erimek
tutkum hayatı seninle sadece paylaşmaktı
anlatamadım.
gittin, gidişini önlemek için tutmak vardı ellerinden
ellerim değil miydi her dokunuşunda seni ürperten
ürperdin yine biliyorum.
bir kez dokunsam, bir kez tutsam ellerini
gitmek için biriktirdiğin bütün cesaretin kaybolurdu
tutamadım.
gittin, bir yıkım gibiydi gidişin
sen adım adım uzaklaşırken benden
çöküp kaldı bedenim olduğu yere
nice terk edişlere dayanan bu yürek yenilmişti
bu kadar zayıf değildim ben kalkmalıydım
kalkamadım.
gittin, oysa geldiğin gün gideceğini biliyordum
hazırdım gidişine, kaçak zamanları yaşıyorduk
zaman bitecek ve sen gidecektin
bense gidişinin ertesi günü
hayatıma kaldığım yerden yeniden başlayacaktım
başlayamadım.
gittin, bir şey söyledin mi giderken,
kal dememi istedin mi?
son bir kez seni seviyorum dedin mi?
bekle beni diye umut verdin mi?
beynim öylesine uğulduyordu ki
duyamadım.
gittin, nereye gittiğin önemli değildi
binlerce kilometre uzakta da olsan
iki metre ötemde de fark etmiyordu
artık yoktun ve asıl bu düşünce beni felç ediyordu
kurtulmalıydım senden, bu yokluk duygusundan kurtulmalıydım
kurtulamadım.
gittin, unutulanların arasına katılmalıydın
anıları bir sandığa koyup hayatı bir yerinden yakalamalıydım
bu aşk noktalanmalıydı, bu sevdadan vazgeçmeliydim
yapamadım.
gittin, bir okyanusun ortasında tek küreği kaybolmuş sandalda
dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim şimdi
bil ki, sevmekten vazgeçmedim seni
bil ki, seninle birlikte sevdamı da taşıyacağım yüreğimde
bil ki, seni unutamadım ben. *
oysa söyleyecek o kadar çok şeyim vardı ki
gidersen iyiye dair ne varsa içimde yitireceğim hepsini
gidersen sönecek içimdeki ateş ve bir daha hiç kimse yakamayacak
gidersen karanlığa mahkum edeceksin günlerimi
o karanlıkta yolumu kaybedeceğim diyecektim sana
konuşamadım.
gittin, gidişini görmemek için gözlerimi kapattım
öylesine acıdı ki içim
tutup koparsalardı kolumu, bacağımı bu kadar acı duymazdım
acım yaş olup akmalıydı gözlerimden
ağlayamadım.
gittin, seni delicesine bir tutkuyla seviyordum oysa
tutkum seninle olmaktı, tutkum teninde erimek
tutkum hayatı seninle sadece paylaşmaktı
anlatamadım.
gittin, gidişini önlemek için tutmak vardı ellerinden
ellerim değil miydi her dokunuşunda seni ürperten
ürperdin yine biliyorum.
bir kez dokunsam, bir kez tutsam ellerini
gitmek için biriktirdiğin bütün cesaretin kaybolurdu
tutamadım.
gittin, bir yıkım gibiydi gidişin
sen adım adım uzaklaşırken benden
çöküp kaldı bedenim olduğu yere
nice terk edişlere dayanan bu yürek yenilmişti
bu kadar zayıf değildim ben kalkmalıydım
kalkamadım.
gittin, oysa geldiğin gün gideceğini biliyordum
hazırdım gidişine, kaçak zamanları yaşıyorduk
zaman bitecek ve sen gidecektin
bense gidişinin ertesi günü
hayatıma kaldığım yerden yeniden başlayacaktım
başlayamadım.
gittin, bir şey söyledin mi giderken,
kal dememi istedin mi?
son bir kez seni seviyorum dedin mi?
bekle beni diye umut verdin mi?
beynim öylesine uğulduyordu ki
duyamadım.
gittin, nereye gittiğin önemli değildi
binlerce kilometre uzakta da olsan
iki metre ötemde de fark etmiyordu
artık yoktun ve asıl bu düşünce beni felç ediyordu
kurtulmalıydım senden, bu yokluk duygusundan kurtulmalıydım
kurtulamadım.
gittin, unutulanların arasına katılmalıydın
anıları bir sandığa koyup hayatı bir yerinden yakalamalıydım
bu aşk noktalanmalıydı, bu sevdadan vazgeçmeliydim
yapamadım.
gittin, bir okyanusun ortasında tek küreği kaybolmuş sandalda
dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim şimdi
bil ki, sevmekten vazgeçmedim seni
bil ki, seninle birlikte sevdamı da taşıyacağım yüreğimde
bil ki, seni unutamadım ben. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar