bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı5
- dont fuck with me tony4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- lip balm kullanan erkek4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- nofap5
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar4
- tarot falına inanan salak8
- kadınlar neden aldatır16
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- 2026 dünya kupası15
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- devşirmelik makamı13
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim4
- özbekistan2
- portekiz2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- lionel messi11
- hoşçakal leyla2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- ithal et3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- fransız arabaları3
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
kanıtlarla geldim. ''kızlar tarafından uğradığımız tüm bu duygusal şiddete'' son verelim sloganlarını duyar gibiyim.
erkek ırkına yüklenen türlü sorumlulukların yanında bilimum ''ayı öküz domuz'' gibi sıfatların muhattabı olduk.
-üstüne düşsek ''yılışık, düşümesek ''piç'' ilan edildik.
-alttan alsak ''sünepe'' almasak ''ayı'' olduk.
-mesaja anında cevap verdik ''cepte bu salak'' görüldük.mesaja geç cevap versek''mşglsn gliba ii gecler'' tepkilerine maruz kaldık.
-evliliği düşünsek ''daha okulum var kariyerim var sıkma beni''ye, evliliği düşünmesek ''sen beni kullanıyorsun'' ithamlarının sahibi olduk.
-çirkin olsak ''aşağılandık egomuzu sikerttiler'' yakışıklı olsak ''senin gözün hep dışarda'' cümlelerini işittik.
+bana prenses gibi hissettir ben öyle büyütüldüm.
-yok ya amına koyim.ben de 6 yaşına kadar donsuz dolaşıyordum evde.her gelen misafire pipimi gösteriyordum??
bir kaç abaza erkek yüzünden ''amsalak'' ilan edildik.
erkekler sevemez aşık olamaz saçmalıklarına katlandık.
hadi olaya farklı bir açıdan bakalım.
görsel
bu şarapcı orhan abi.
tıpkı diğer tüm şarapcılar gibi geçmişinde ''hayatını siken'' bir kadın var.
ve de bunu hakkıyla yapmış.
siz hiç aşk acısından ''şarapcı olan kadın'' gördünüz mü?
aşk acısından intihar eden erkeklerin oranı kadınlara göre çok daha yüksektir.
ayrıca size ilginç bir bilgi daha.
yaşlılıkta;
kocası ölen kadın, çocuklarıyla torunlarıyla bir şekilde yaşıyor.
lakin karısı ölen erkeklerin önemli bir kısmı bir kaç yıl içinde hayatını kaybediyor.
kadınlar aşka aşıktır.
bir çok kez aşık olabilirler.
erkekler direk kadının öznesine aşıktır.
onun için aşk ''emel'i fatma'sı ayşe'sidir''
bir de gereksiz yüceltilen kadın romantizmi yok mu!
kadınlar şöyle duygusaldır böyle sadıktır bilmem nedir kıl tüy bok!
ilk ilişkimi 17 yaşındayken 21 yaşında nişanlısı askerde olan bir hatunla yaşamıştım.
kadınlar sadık değildir.
kadınlar yakalanmaz.
toparlayacak olursak kadınlar da en az erkekler kadar ''dış görünüşcü ve pragmatist'' varlıklardır.
tüm bunlara rağmen sanki çok üstünlermiş gibi sürekli ''erkekler ayıdır bizler mükemmeliz'' tripleri de bayıyor.
-
erkek ırkına yüklenen türlü sorumlulukların yanında bilimum ''ayı öküz domuz'' gibi sıfatların muhattabı olduk.
-üstüne düşsek ''yılışık, düşümesek ''piç'' ilan edildik.
-alttan alsak ''sünepe'' almasak ''ayı'' olduk.
-mesaja anında cevap verdik ''cepte bu salak'' görüldük.mesaja geç cevap versek''mşglsn gliba ii gecler'' tepkilerine maruz kaldık.
-evliliği düşünsek ''daha okulum var kariyerim var sıkma beni''ye, evliliği düşünmesek ''sen beni kullanıyorsun'' ithamlarının sahibi olduk.
-çirkin olsak ''aşağılandık egomuzu sikerttiler'' yakışıklı olsak ''senin gözün hep dışarda'' cümlelerini işittik.
+bana prenses gibi hissettir ben öyle büyütüldüm.
-yok ya amına koyim.ben de 6 yaşına kadar donsuz dolaşıyordum evde.her gelen misafire pipimi gösteriyordum??
bir kaç abaza erkek yüzünden ''amsalak'' ilan edildik.
erkekler sevemez aşık olamaz saçmalıklarına katlandık.
hadi olaya farklı bir açıdan bakalım.
görsel
bu şarapcı orhan abi.
tıpkı diğer tüm şarapcılar gibi geçmişinde ''hayatını siken'' bir kadın var.
ve de bunu hakkıyla yapmış.
siz hiç aşk acısından ''şarapcı olan kadın'' gördünüz mü?
aşk acısından intihar eden erkeklerin oranı kadınlara göre çok daha yüksektir.
ayrıca size ilginç bir bilgi daha.
yaşlılıkta;
kocası ölen kadın, çocuklarıyla torunlarıyla bir şekilde yaşıyor.
lakin karısı ölen erkeklerin önemli bir kısmı bir kaç yıl içinde hayatını kaybediyor.
kadınlar aşka aşıktır.
bir çok kez aşık olabilirler.
erkekler direk kadının öznesine aşıktır.
onun için aşk ''emel'i fatma'sı ayşe'sidir''
bir de gereksiz yüceltilen kadın romantizmi yok mu!
kadınlar şöyle duygusaldır böyle sadıktır bilmem nedir kıl tüy bok!
ilk ilişkimi 17 yaşındayken 21 yaşında nişanlısı askerde olan bir hatunla yaşamıştım.
kadınlar sadık değildir.
kadınlar yakalanmaz.
toparlayacak olursak kadınlar da en az erkekler kadar ''dış görünüşcü ve pragmatist'' varlıklardır.
tüm bunlara rağmen sanki çok üstünlermiş gibi sürekli ''erkekler ayıdır bizler mükemmeliz'' tripleri de bayıyor.
-
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar