bugün

hiç gelmeyecek birisini özlemek

sadistliktir, o kişinin ölmüş olması tavsivedir aksi takdir kendi kendine işkencedir. yaşıyorsa ve gelmeye de niyeti yoksa özlenmeyi hak etmiyordur.
© copyright 2005 - 2026