bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı5
- dont fuck with me tony4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- lip balm kullanan erkek4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- nofap5
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar4
- tarot falına inanan salak8
- kadınlar neden aldatır16
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- 2026 dünya kupası15
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- devşirmelik makamı13
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim4
- özbekistan2
- portekiz2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- lionel messi11
- hoşçakal leyla2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- ithal et3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- fransız arabaları3
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
ege üniversitesinde 4.yılım. fen fakültesinde öğrenciyim. allah nasip ederse de okulu seneye bitireceğim. herkes bilip, bilmeden ahkam kesmiş. ben de 3-5 kelam edeyim.
izmir'e yeni geldim. hazırlık binası edebiyat fakültesinin yanındadır okuyanlar bilirler. burada pkklı öğrenciler devrimci sol oluşumlarla beraber stand kurup, apo posterleri açıp, kürdistanla ilgili bildiriler dağıtıp, almayanlara da ters ters bakarlar. ve son ses kürtçe müzikler açıp, okulun huzurunu bozarlar. ve yüksek sese itiraz ettiğin zamanda '' özgürlüğümüzü engelleyemezsiniz tepkileriyle karşılaşırız.'
19 eylül 2011'de hakkaride 24 tane şehit verdik. ve hümanislikten ölen bu gruplar halay çekip, bunu kutladılar. ya düşünsenize kaç senedir terör belası var, nice öğrencinin yakınları, arkadaşları belki de şehit olmuştur. ülkede huzur yok, bunlar kutlama yapıyorlar. hazırlıkta pkklılardan nefret ettim.
ilerleyen yıllarda da nevruzda da değişen bir şey olmadı. soma için, kobane için okulu işgal ettiler. dersleri boykot ettiler.hocaları dövdüler. sınıflara '' pkk burada, biji serok obama, apo, YPG '' gibi küstahca, kışkırtıcı şeyler yazdılar. üniversite rektörü tırsağın teki. tehdit ediliyor bir şey yapamıyor. polis bir şey yapmıyor. can güvenliği kimsenin yok. inanın yok. güvenlik basiretsiz. canımızı polise mi, özel güvenliklere mi emanet edeceğiz bilmiyorum. eğer işimiz bunlara kalmışsa ölüm pek uzak değil.
edebiyat fakültesine ipini koparan mevlana mahallesinden gelebiliyor. orada da bir dönem yaşadım. pkklıların yoğun yaşadığı mahalledir. ve ilginç bir şey diyeyim. edebiyat fakültesindeki pkklıların pek çoğu üniversite mensubu da değil. bölücüler, pislikler, gerici zihniyettedirler. bunlar fişlerler kendilerine karşı olanları faşisttir diye aynısını fırata yaptılar.
şuraya varayım ege üniversitesinde sağ-sol çatışmıyor sevgili yazarlar. milletini sevenlerle bölücüler çatışıyor. pkklılar. ve bu pkklıların kaybedecek hiçbir şeyi yok. bu kafirlere karşı dikkatli olmak gerekiyor..
cenazeden yeni geldim, merak edilen bir şeyler varsa cevaplamaya hazırım.
tanım : ege üniversitesinde kalleşler tarafından öldürülen bir yiğit(!)
izmir'e yeni geldim. hazırlık binası edebiyat fakültesinin yanındadır okuyanlar bilirler. burada pkklı öğrenciler devrimci sol oluşumlarla beraber stand kurup, apo posterleri açıp, kürdistanla ilgili bildiriler dağıtıp, almayanlara da ters ters bakarlar. ve son ses kürtçe müzikler açıp, okulun huzurunu bozarlar. ve yüksek sese itiraz ettiğin zamanda '' özgürlüğümüzü engelleyemezsiniz tepkileriyle karşılaşırız.'
19 eylül 2011'de hakkaride 24 tane şehit verdik. ve hümanislikten ölen bu gruplar halay çekip, bunu kutladılar. ya düşünsenize kaç senedir terör belası var, nice öğrencinin yakınları, arkadaşları belki de şehit olmuştur. ülkede huzur yok, bunlar kutlama yapıyorlar. hazırlıkta pkklılardan nefret ettim.
ilerleyen yıllarda da nevruzda da değişen bir şey olmadı. soma için, kobane için okulu işgal ettiler. dersleri boykot ettiler.hocaları dövdüler. sınıflara '' pkk burada, biji serok obama, apo, YPG '' gibi küstahca, kışkırtıcı şeyler yazdılar. üniversite rektörü tırsağın teki. tehdit ediliyor bir şey yapamıyor. polis bir şey yapmıyor. can güvenliği kimsenin yok. inanın yok. güvenlik basiretsiz. canımızı polise mi, özel güvenliklere mi emanet edeceğiz bilmiyorum. eğer işimiz bunlara kalmışsa ölüm pek uzak değil.
edebiyat fakültesine ipini koparan mevlana mahallesinden gelebiliyor. orada da bir dönem yaşadım. pkklıların yoğun yaşadığı mahalledir. ve ilginç bir şey diyeyim. edebiyat fakültesindeki pkklıların pek çoğu üniversite mensubu da değil. bölücüler, pislikler, gerici zihniyettedirler. bunlar fişlerler kendilerine karşı olanları faşisttir diye aynısını fırata yaptılar.
şuraya varayım ege üniversitesinde sağ-sol çatışmıyor sevgili yazarlar. milletini sevenlerle bölücüler çatışıyor. pkklılar. ve bu pkklıların kaybedecek hiçbir şeyi yok. bu kafirlere karşı dikkatli olmak gerekiyor..
cenazeden yeni geldim, merak edilen bir şeyler varsa cevaplamaya hazırım.
tanım : ege üniversitesinde kalleşler tarafından öldürülen bir yiğit(!)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar