bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- chp'deki değişimciler3
- yürüyüş partisi6
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- düşük iq belirtileri4
- gönüllü esaret paradoksu2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı2
- beyaz otomobil satın almak14
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- hep aynı şeyleri yaşamak3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- house of the dragon2
- zaman gazetesi2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- makarna süzmek5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bugün de meme atan olmaması13
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- tgrt3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- james deen2
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- anın görüntüsü15
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- gecenin şarkısı3
- günün sözü3
- kaya çilingiroğlu2
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- iş kadını yazarlar6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
siyah beyaz ekran telefon kullanan biri olarak gayet objektif değerlendireceğim telefon. bu yüzden kendi kullandığım markayı savunma içgüdüsüyle hareket etmeyeceğim. zira nokia silineli çok oldu. hele elimdeki model.
apple'ın işi bilgisayar. bilgisayar teknolojisine kafa tutan akıllı telefonlarda bu markanın başarılı olmasına şaşırmamak gerek haliyle. yılların getirdiği birikimin ürünü en nihayetinde...
en başta kendisine verilen parayı hak etmiyor. he hangisi ediyor deseniz belki onu da sayamayız. ama apple ın pahalılığında bir parça ahlaksızlık da var. nedir bu bir parça ahlaksızlık?
* bataryanın değiştirilememesi.
* telefon hafızasının yükseltilememesi.
bunların ikisi de pazarlama taktiği. eğer benim gibi bir kullanıcıysanız iphone gibi bir ürünü senelerce kullanmanız mümkün. senelerce kullanalım da batarya laşkalaşınca ne olacak? ne olacak al gülüm sana iphone 7 olacak. her şeyi sapasağlam lakin bataryası ölmüş iphone 6 yı da götümüze sokarız artık.
insanlık sd mini card diye bir şey icat etti. valla olm bak. çok da güzel bişi. dünyanın belleği minicik bir kartta. ama yok.. sd kart girişi yok çünkü orospu çocuğu gavur bunun 16 sından 64 ünden ve 128 inden ayrı ayrı para kazanmanın derdinde. "bellek"i bir özellik gibi pazarlayan tek marka apple. sadece bu sebeple dahi ahlaksızlık bana göre yaptığı.
telefonda 1 gb ram var. şu an benim kullandığım bilgisayar nerden baksanız 10 yıllık ve bilgisayar teknolojisinin epey gerisinde kalmış bir bilgisayar. intel pentium işlemcisi var ve üzerinde 760 mb ram takılı. bir çok marka bugünün bilgisayarlarının seviyesinde giderken apple ın amiral telefonuna taktığı ram 1 gb. hız desen 1.4 ghz. çekirdek sayısına girmiyorum bile. ekran çözünürlüğü rakiplerinin gerisinde.
tabi rakamlara takılmamak gerek. iphone 8 mp kameraya sahip ancak piyasada 20 mp kamerayla gezen bir takım markaları bir kenara atar. rakamlar her şeyi ifade etmiyor. ama bir şeyleri de ifade ediyor işte. bu yüzden tek çekirdek testinde rakiplerini alt eden iphone çoklu çekirdek testlerinde afallıyor.
kapalı devre bir hayata mahkum etmesi de cabası. parayı bastırır uygulamayı satın alırım diyorsanız bilemiyorum tabi.
işletim sistemine diyeceğim bir şey yok. bildiğim kadarıyla ısınma problemi yok. ekran dayanıksız, çünkü dışa doğru bombeli.
ne tamamen yerin dibine sokulacak bir telefon ne de göklere çıkartılacak. vasat, ortalama özelliklere sahip. amiral telefonları şöyle bir düşündüğümde lg g3 ün segmentinde. kusura bakmayın ama o langır langır haliyle, kasa açıklığıyla bile note 4 siker atar. hatta lg g3 ün ısınma problemi olmasa o da zorlar.
kendini geliştir apple cım. miras yedilikle olmuyor. olan kaz gibi yolunan tüketiciye oluyor.
peşin not: sevgili iphone 6 kullanıcıları, bu yazıda sinirleneceğiniz ifadeler yer alabilir. ama sinirlenin hakkınız. çünkü o kadar para verdikten sonra kendimi enayi gibi hissetmemek için ben de sinirlenirdim. öfke, enayiliği bastırır.
apple'ın işi bilgisayar. bilgisayar teknolojisine kafa tutan akıllı telefonlarda bu markanın başarılı olmasına şaşırmamak gerek haliyle. yılların getirdiği birikimin ürünü en nihayetinde...
en başta kendisine verilen parayı hak etmiyor. he hangisi ediyor deseniz belki onu da sayamayız. ama apple ın pahalılığında bir parça ahlaksızlık da var. nedir bu bir parça ahlaksızlık?
* bataryanın değiştirilememesi.
* telefon hafızasının yükseltilememesi.
bunların ikisi de pazarlama taktiği. eğer benim gibi bir kullanıcıysanız iphone gibi bir ürünü senelerce kullanmanız mümkün. senelerce kullanalım da batarya laşkalaşınca ne olacak? ne olacak al gülüm sana iphone 7 olacak. her şeyi sapasağlam lakin bataryası ölmüş iphone 6 yı da götümüze sokarız artık.
insanlık sd mini card diye bir şey icat etti. valla olm bak. çok da güzel bişi. dünyanın belleği minicik bir kartta. ama yok.. sd kart girişi yok çünkü orospu çocuğu gavur bunun 16 sından 64 ünden ve 128 inden ayrı ayrı para kazanmanın derdinde. "bellek"i bir özellik gibi pazarlayan tek marka apple. sadece bu sebeple dahi ahlaksızlık bana göre yaptığı.
telefonda 1 gb ram var. şu an benim kullandığım bilgisayar nerden baksanız 10 yıllık ve bilgisayar teknolojisinin epey gerisinde kalmış bir bilgisayar. intel pentium işlemcisi var ve üzerinde 760 mb ram takılı. bir çok marka bugünün bilgisayarlarının seviyesinde giderken apple ın amiral telefonuna taktığı ram 1 gb. hız desen 1.4 ghz. çekirdek sayısına girmiyorum bile. ekran çözünürlüğü rakiplerinin gerisinde.
tabi rakamlara takılmamak gerek. iphone 8 mp kameraya sahip ancak piyasada 20 mp kamerayla gezen bir takım markaları bir kenara atar. rakamlar her şeyi ifade etmiyor. ama bir şeyleri de ifade ediyor işte. bu yüzden tek çekirdek testinde rakiplerini alt eden iphone çoklu çekirdek testlerinde afallıyor.
kapalı devre bir hayata mahkum etmesi de cabası. parayı bastırır uygulamayı satın alırım diyorsanız bilemiyorum tabi.
işletim sistemine diyeceğim bir şey yok. bildiğim kadarıyla ısınma problemi yok. ekran dayanıksız, çünkü dışa doğru bombeli.
ne tamamen yerin dibine sokulacak bir telefon ne de göklere çıkartılacak. vasat, ortalama özelliklere sahip. amiral telefonları şöyle bir düşündüğümde lg g3 ün segmentinde. kusura bakmayın ama o langır langır haliyle, kasa açıklığıyla bile note 4 siker atar. hatta lg g3 ün ısınma problemi olmasa o da zorlar.
kendini geliştir apple cım. miras yedilikle olmuyor. olan kaz gibi yolunan tüketiciye oluyor.
peşin not: sevgili iphone 6 kullanıcıları, bu yazıda sinirleneceğiniz ifadeler yer alabilir. ama sinirlenin hakkınız. çünkü o kadar para verdikten sonra kendimi enayi gibi hissetmemek için ben de sinirlenirdim. öfke, enayiliği bastırır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar