bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı5
- dont fuck with me tony4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- lip balm kullanan erkek4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- nofap5
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar4
- tarot falına inanan salak8
- kadınlar neden aldatır16
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- 2026 dünya kupası15
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- devşirmelik makamı13
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim4
- özbekistan2
- portekiz2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- lionel messi11
- hoşçakal leyla2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- ithal et3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- fransız arabaları3
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
Resmen kafamı yastığa koyamıyorum. ne diyeceğimi ne söyleyeceğimi bilmiyorum. o kadar kötüyüm ki. olanları düşünemiyorum hayal dahi edemiyorum ve ben bu durumdayken Özgecanım, melekler güzelim bu durumu yaşadı bir de düşünsene.. çok direndi. çok istedi o an orada olmamayı. çok bağırdı belki de.. çok ağladı. annesi geldi aklına. babası, kardeşi. az önce yarın görüşürüz dediği arkadaşı. ne güzel bir gün geçirmişti oysa. okul çıkışı arkadaşıyla yemek yedi. belki de ya o hırkadan ben de istiyorum dedi. evet o hoca gerçekten çok zorluyor dedi. hadi kalkalım dediler ve gün boyunca bir dünya insanın kullandığı dolmuşa el kaldırdılar. o leş onları seferi olmadığı halde aldı. çünkü namussuz şerefsiz itin tekiydi. olanları tekrar etmek bile acı veriyor bana. Özgecanım tedirgin olmuş. hangimiz yaşamıyoruz otobüste dolmuşta tek yolcu kalmanın tedirginliğini? hele bir de güzergah değiştiren bir otobüse denk geldiğinizi düşünün. bazen otobüs ilerdeki kazadan dolayı arka sokaktan gitmek zorunda kalır ya. sen de iyice dalmışsındır ama o arka sokağa girdiğinde bir irkilirsin ki o an ödün patlar. bunu cidden yaşıyoruz bayanlar olarak şaka falan değil. işte bir de o anı özgecanın gözünde düşünün. kaldı ki onun korkuları tedirginliği gerçekti, bizim tedirginliğimiz bir sonraki yolcu binimi ve ya o kazalı yolun daha sonra normal güzergahına dönüşüyle son bulurdu. ya özgecan? ya o ne yapacaktı.. kaç kere bağırdı kaç kere ne yapıyorsun sen dedi ve o şerefsiz adi o an ona ne dedi. uykularım kaçıyor. daralıyorum. birazdan seni öldüreceğini ve ya zarar vereceğini bildiğin bir adamla ıssız bir yolda olsan sen ne yapardın? şu an kalbim çarpıyor. bunun düşüncesi bile kötüyken özgecanın bunları yaşadığını düşünebiliyor musun? ben düşündükçe çıldırıyorum ağlıyorum o an oyalanıyorum o düşünceyi atmak için. ama özgecanın molası yoktu. her şey o an birazdan olacaktı. ya olacaktı ya kaçacaktı. son gücüne kadar dayandı. Melek yüzlüm.. nerden bilecekti.. nerden hissedecekti.. bugün, o dolmuşa binen ben de olabilirdim, Ayşe de Fatma da.. benim başıma gelseydi belki de özgecanım beni profilinde paylaşıp kadın cinayetlerine lanet okuyacaktı. demem o ki bu pis sapıklar yüzünden ipin ucunda yaşıyoruz. Dolmuşta kaç kere tacize uğradığımızı hiç anlatmıyorum bile. bir gün sapık birinin bunu eyleme dökmemesi için her gün dua mı etmeliyim ? of Allahım Offf.. Nur içinde yat Özgecanım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar