bugün
- hindistan3
- fas6
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- japonya4
- guyana4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- ekonomi3
- moğolistan2
- bosna hersek3
- velvet13
- yaşamak üzerine2
- cezayir2
- sözlük kızlarının vücutları15
- çekya3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- avustralya2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- gülüm diyen kız10
- arnavutluk2
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- hızlı para kazanmanın yolları4
- kolu kıllı kız3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
- kemal kılıçdaroğlu18
- ahududu2
- belçika2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- özbekistan3
- coğrafya2
5000 yıllık kürt tarihinde malesef bugüne değin yazılmamış, yapılmamış olan marştır.
tabi kürtlerin tarihi hep mücadele ile geçti, sümerli faşistlerle, asurlu, babilli faşistlerle, pers faşistleri ile, makedon faşistleri ile, roma faşistleri ile, arap faşistleri ile, türk faşistleri ile, ışid faşistleri ile hep mücadele ettiler bin yıllardır.
geldiğimiz bu noktada artık kürtler neredeyse rahata erdiler.
artık birtakım hakları var ve herkes kürt realitesini kabul ediyor.
kürt topraklarından petrol fışkırıyor, elektrik üretiliyor artık.
ve artık bir kürt marşı yazmanın zamanı geldi de geçiyor. bir marş yazılacaktı, onu da ben yazdım...kürt halkına armağanım olsun.
kısmet bugüneymiş...şanlı kobani zaferine armağanımız olsun;
---kürt marşı---
biraz farsız, biraz da ermeni,
kahraman bir hint avrupa kavmi,
sarı yeşil kırmızıdır renkleri,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
direğe çıkar kanca atarız,
elektriği hep biz çalarız,
yeşil kart olmazsa olmazımız,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
eşek, yenge ve çocuk tacizi,
ırkımızın en bariz özelliği,
mağdur ederiz mağdur edeni,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
sümerler, babiller, roma ve bizans,
yıldıramadı bizi ne çok ne de az,
türkler de geldi ettik ona naz,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
petrol fışkırır dağlarımızdan,
elektrikler bizim barajlardan,
faşik türkler anlamaz bundan,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
apo başkan ve liderimiz barzani,
dize getirdi faşik türkleri,
demirtaş'ı da herkes beğendi,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
devlet kuracak kadar aptal mıyız?
bu coğrafyanın en uyanık ırkıyız,
et elin göt elin geçinip gideriz,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
on kardeştir her bir ailemiz,
kavgaya hiç tek başına girmeyiz,
hemen yerden taş arar gözlerimiz
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
gerilla deriz savaşçımıza,
eşek sikeriz erken yaşlarda,
ameleyiz biz inşaatlarda,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
diyarbakır amed'dir, hakkari çölemerg,
büyükşehirleri asla etmeyiz terk,
bodrum antalya kaynıyor namert,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
kürt oğluyum ben kurmanci dilim,
türkleri sömürmeye etmişiz yemin,
saflar uyanırsa eğer durumlar vahim,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
not: türklerin 10 kıtalık marşına karşılık 11 kıta yazdım. maşallah. biri de bestesini yapıversin bir zahmet...
tabi kürtlerin tarihi hep mücadele ile geçti, sümerli faşistlerle, asurlu, babilli faşistlerle, pers faşistleri ile, makedon faşistleri ile, roma faşistleri ile, arap faşistleri ile, türk faşistleri ile, ışid faşistleri ile hep mücadele ettiler bin yıllardır.
geldiğimiz bu noktada artık kürtler neredeyse rahata erdiler.
artık birtakım hakları var ve herkes kürt realitesini kabul ediyor.
kürt topraklarından petrol fışkırıyor, elektrik üretiliyor artık.
ve artık bir kürt marşı yazmanın zamanı geldi de geçiyor. bir marş yazılacaktı, onu da ben yazdım...kürt halkına armağanım olsun.
kısmet bugüneymiş...şanlı kobani zaferine armağanımız olsun;
---kürt marşı---
biraz farsız, biraz da ermeni,
kahraman bir hint avrupa kavmi,
sarı yeşil kırmızıdır renkleri,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
direğe çıkar kanca atarız,
elektriği hep biz çalarız,
yeşil kart olmazsa olmazımız,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
eşek, yenge ve çocuk tacizi,
ırkımızın en bariz özelliği,
mağdur ederiz mağdur edeni,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
sümerler, babiller, roma ve bizans,
yıldıramadı bizi ne çok ne de az,
türkler de geldi ettik ona naz,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
petrol fışkırır dağlarımızdan,
elektrikler bizim barajlardan,
faşik türkler anlamaz bundan,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
apo başkan ve liderimiz barzani,
dize getirdi faşik türkleri,
demirtaş'ı da herkes beğendi,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
devlet kuracak kadar aptal mıyız?
bu coğrafyanın en uyanık ırkıyız,
et elin göt elin geçinip gideriz,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
on kardeştir her bir ailemiz,
kavgaya hiç tek başına girmeyiz,
hemen yerden taş arar gözlerimiz
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
gerilla deriz savaşçımıza,
eşek sikeriz erken yaşlarda,
ameleyiz biz inşaatlarda,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
diyarbakır amed'dir, hakkari çölemerg,
büyükşehirleri asla etmeyiz terk,
bodrum antalya kaynıyor namert,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
kürt oğluyum ben kurmanci dilim,
türkleri sömürmeye etmişiz yemin,
saflar uyanırsa eğer durumlar vahim,
demirci kawa'nın hırsız piçleri.
not: türklerin 10 kıtalık marşına karşılık 11 kıta yazdım. maşallah. biri de bestesini yapıversin bir zahmet...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar