bugün
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- x in memeleri3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- genç görünmeye çalışmak6
- 19 yaşında kızla yatmak2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- gitme diye yalvarmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- şarapçı bey koala birader3
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- 33 yaşında olmak3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- ilgi manyağı2
- coca cola2
- hootsuite2
- sözlüğün kırbacı3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bir şeyin adını koyamamak2
- türkiye9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
kimi ateistin "ikinci sınıf olmak" temeli üzerinden görüş beyan ettiği kavramdır. yok kardeşim... öyle "ikinci sınıf" laflarına hiç ihtiyaç yok. kime göre kaçıncı sınıfmışız? isteyen istediği gibi sınıflandırsın mühim değil. biz biliyoruz kendimizin ne ayarda olduğunu.
biz, bir taraftan yapmadığı zulmü bırakmazken, saraylarda yaşar, ciplerden inmezken, şu gariban milleti soyarken, diğer taraftan "türkiye'nin zencileriyiz", "kendi yurdumuzda garibiz", (bkz: yetişin komşular zulüm var), "eyy kardeşlerim..." ayakları yapan zübüklerden değiliz. bırak zübük yapsın zübüklüğünü, bırak yutsun bu numaraları yutan... bize düşen uyarmaktır, işte bıkmadan, usanmadan, sıkılmadan uyarıyoruz.
ne yaparlarsa yapsınlar biz yine idare ederiz. zira neyin ne olduğunu biliyoruz... durumumuzu iyi kötü idare edecek kadar eğitimimiz var.. maden göçüklerinde ölüp gidenler, sözde "zencilerin" inşaatlarını yaparken tepetaklak olanlar arasında bizden çok az kişi var. aslında bilmem kaçıncı sınıf olan söz konusu garibanlar... onlar için üzülüyor, din ticareti yoluyla kanlarını emen ibrahim zübükzade kılıklı yobaz şeytanlardan nefret ediyoruz hepsi bu... sorsan ölenler, kanlarını emenlerden değil, bizden nefret eder ama önemli değil. biz onlardan yine de nefret etmeyiz.
biz, bir taraftan yapmadığı zulmü bırakmazken, saraylarda yaşar, ciplerden inmezken, şu gariban milleti soyarken, diğer taraftan "türkiye'nin zencileriyiz", "kendi yurdumuzda garibiz", (bkz: yetişin komşular zulüm var), "eyy kardeşlerim..." ayakları yapan zübüklerden değiliz. bırak zübük yapsın zübüklüğünü, bırak yutsun bu numaraları yutan... bize düşen uyarmaktır, işte bıkmadan, usanmadan, sıkılmadan uyarıyoruz.
ne yaparlarsa yapsınlar biz yine idare ederiz. zira neyin ne olduğunu biliyoruz... durumumuzu iyi kötü idare edecek kadar eğitimimiz var.. maden göçüklerinde ölüp gidenler, sözde "zencilerin" inşaatlarını yaparken tepetaklak olanlar arasında bizden çok az kişi var. aslında bilmem kaçıncı sınıf olan söz konusu garibanlar... onlar için üzülüyor, din ticareti yoluyla kanlarını emen ibrahim zübükzade kılıklı yobaz şeytanlardan nefret ediyoruz hepsi bu... sorsan ölenler, kanlarını emenlerden değil, bizden nefret eder ama önemli değil. biz onlardan yine de nefret etmeyiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar