ateist

çoğu aptaldır, çünkü olmayan tanrıya düşmanlar, akıllı olan aitest neden "keşke tanrı olsaymış" demezki? çünkü ateistlik aynı zamanda işine geldiği için.
© copyright 2005 - 2026