bugün

antalya

bu yaz ilk defa gezdiğim şehir. sadece kaleiçi civarını diyelim. çok güzel olmuş be helal olsun. diğer semtlerin önünden tramvayla geçtim tipik anadolu şehrinden pek bi farkı yok. sadece tabelalarda bol bol rusça var. yaşanır.
© copyright 2005 - 2026