ateist

ilahsızlardır. ateistlere saygı duyarım sonuçta kişi gayet inanmak istemeyebilir. ama ateizmle teizm arasındaki bütün ne şiş yansın ne kebap düşünceleri saçma geliyor.
© copyright 2005 - 2026