bugün

ankara

dışarı gidince özlediğim , içindeyken mutlu olmadığım şehirdir. diğer şehirlerin havasını , suyunu , insanını hep garipseyip kendimi dışlanmış görmeme neden olan şehir. sadece burada yaşayabilecekmişim gibi. hapsolmuşuz aq.
© copyright 2005 - 2026