bugün

ankara

şimdi ben yabancı biri olsam ve türkiye'nin başkenti olarak ankara'yı görmeye gitsem,siktir olup gidelim lan burdan böyle başkent mi olur derim.başkent istanbul olsun,ankara da bozkır olarak kalsın.
© copyright 2005 - 2026