bugün

useless

yapılan yorumların beni çok mutlu ettiği şiir.

eleştiri yapan yazarların da mekanı kızıl tamu ol...

şaka, şaka. canınız sağ olsun bir dahakine çok daha güzel şeyler yazarım inşallah.
© copyright 2005 - 2026