bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- makarna süzmek5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- bugün de meme atan olmaması13
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- anın görüntüsü15
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- meloş nerede sorunsalı5
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- futbol9
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- gocu bey meh meh bey birader4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
fiber internet hizmeti sunup, nakil talep edince aşırı sorun çıkaran kurum.
sikik bir tane tablet hediyesi ile ,viewpad 10 mu ne, 50 mb internet kampanyasına geçen yıl bu zamanlar katıldım. aylık 70 TL'ye 50 mb internet gayet cazip gelmişti. ttnet'ten iyice bunaldığım sırada kapıya kadar gelen hizmeti reddetmedim. hatta ttnet cayma bedelini bile ödediler. neyse ilk 1 yıl sorunsuz geçti, ta ki evi değiştirene kadar.
2 hafta önce taşındım. interneti taşıtmak istediğimde ise bana yeni apartmanda fiber hizmetinin olmadığını, adsl'ye geçebileceğimi söylediler, çok mutlu olmasam da mecbur evet dedim. adsl fiyatını sorduğumda ise bana aylık 74 TL olduğunu söyledi. içimden "yuh amk" dedim haliyle. fiber'e 70 tl ödüyorum. adsl'ye 74 TL. sonra internetten baktım, yalın adsl fiyatı 59 tl. sonra bi daha aradığımda, o sikik tabletin parasını kestiklerini, aylık 15 TL fazlalığın (59 tl olan hizmetin, 74 TL'ye bana itelenmesi) tablet taksitleri olduğunu söyledi. ben de o kadına, ben taahhüt bozmadığımı, yeni apartmanda fiber hizmetinin olmamasının benim değil, kurumun hatası olduğunu, bunun cezasını niye benim çektiğimi sordum. cevap yine güzel. tablet bedeli olan 699 TL'yi peşin alsak daha mı iyi. sizin meziyetinizi sikiyim ben ya. sonra komple kapattırmak istediğimde ise 1000 küsür tl ödemem gerektiğini söyledi o hatun.
ben de gittim, şikayetvar'a yazdım. hemen aradılar ertesi gün, kadın diyor ki "evet beyfendi yazdıklarınız doğru, 24 ay taahhüt ederseniz, 59 TL'lik interneti 74'ten size sokacam. ha bunu istemezseniz, kapattırın 1000 TL'lik iteleyelim size." harbi şoka girdim. şikayetvar'da bunun benzeri yüzlerce şikayet okudum. müşterilerini iki ucu boklu deynekten tutturmaya çalışan bir kurum. ya 1000 TL'yi öde siktir git, ya aylık 74 TL'ye 8 mb adsl kullan diyor bana, başka bi seçme şansı yok tabi.. allah belanızı versin diyorum. allah'a havale ediyorum. kullanmayı falan düşünen varsa aman diyim dikkat edin, sorun soruşturun. her ince ayrıntıyı hesaplayın..
sikik bir tane tablet hediyesi ile ,viewpad 10 mu ne, 50 mb internet kampanyasına geçen yıl bu zamanlar katıldım. aylık 70 TL'ye 50 mb internet gayet cazip gelmişti. ttnet'ten iyice bunaldığım sırada kapıya kadar gelen hizmeti reddetmedim. hatta ttnet cayma bedelini bile ödediler. neyse ilk 1 yıl sorunsuz geçti, ta ki evi değiştirene kadar.
2 hafta önce taşındım. interneti taşıtmak istediğimde ise bana yeni apartmanda fiber hizmetinin olmadığını, adsl'ye geçebileceğimi söylediler, çok mutlu olmasam da mecbur evet dedim. adsl fiyatını sorduğumda ise bana aylık 74 TL olduğunu söyledi. içimden "yuh amk" dedim haliyle. fiber'e 70 tl ödüyorum. adsl'ye 74 TL. sonra internetten baktım, yalın adsl fiyatı 59 tl. sonra bi daha aradığımda, o sikik tabletin parasını kestiklerini, aylık 15 TL fazlalığın (59 tl olan hizmetin, 74 TL'ye bana itelenmesi) tablet taksitleri olduğunu söyledi. ben de o kadına, ben taahhüt bozmadığımı, yeni apartmanda fiber hizmetinin olmamasının benim değil, kurumun hatası olduğunu, bunun cezasını niye benim çektiğimi sordum. cevap yine güzel. tablet bedeli olan 699 TL'yi peşin alsak daha mı iyi. sizin meziyetinizi sikiyim ben ya. sonra komple kapattırmak istediğimde ise 1000 küsür tl ödemem gerektiğini söyledi o hatun.
ben de gittim, şikayetvar'a yazdım. hemen aradılar ertesi gün, kadın diyor ki "evet beyfendi yazdıklarınız doğru, 24 ay taahhüt ederseniz, 59 TL'lik interneti 74'ten size sokacam. ha bunu istemezseniz, kapattırın 1000 TL'lik iteleyelim size." harbi şoka girdim. şikayetvar'da bunun benzeri yüzlerce şikayet okudum. müşterilerini iki ucu boklu deynekten tutturmaya çalışan bir kurum. ya 1000 TL'yi öde siktir git, ya aylık 74 TL'ye 8 mb adsl kullan diyor bana, başka bi seçme şansı yok tabi.. allah belanızı versin diyorum. allah'a havale ediyorum. kullanmayı falan düşünen varsa aman diyim dikkat edin, sorun soruşturun. her ince ayrıntıyı hesaplayın..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar