bugün

ankara

dikmen tarafında olan yazarlara selam ederim. zira durum onu gösteriyor ki son selamım bile olabilir.

gebereceğiz ulan diyorum ne denizi, ulan pencereler titriyor, yağmur sesi kulaklığı bastırıyor, gök gürültüsü her duyulduğunda tırsıyorum. oha tam şimdi düştü bir tane yıldırım daha 30 saniye yazmayı bıraktım lan şoktan, yan komşu ışık yaktı..

allahım sonumuzu hayır et, haydi ankara tekrarla benimle: eşhedü enla ilahe illallah (ateistleri tenzih ederim)
© copyright 2005 - 2026