bugün

ankara

Bambaşka bir şehir. Bu şehre gri, ruhsuz, ölü diyeni sikerim. Amk izmirde yaşıyorum (hani denizi karısı kızı eğlencesi bol olan) fakat ankarada yaşadıklarımın tadını alamıyorum. Şimdi malın biri çıkar, paran yok ondan der. Yok lan allah'a şükür para da var ama yok amk yok işte. Bak şu an canım sıkıldı, dersede gitmedim bugün. Ne yapsam diye diye uzandım koltuğa, sözlüğe girdim en sonunda sıkıntıdan. Ankarada olsam böyle mi olurdu. Her sokağı her caddesi bambaşka. Ara 3-5 kişiyi keyfine bak her yerinde. Tek tabanca takılcam dersem de takarım kulaklığı yürürüm kuğuluya atarım 3 biramı dinlerim müziğimi rahatlarım. insanı sıkmayan, boğmayan bir yaşam var orada. Ferah aq.
© copyright 2005 - 2026