bugün

baba

30 yaşında da olsam ses tonundan her zaman güven duyduğum adam. 60 yaşına da gelsem keşke hep yanımda olsa diyeceğim adam.

seviyorum seni "adam" . adamsın, babasın, erkeksin !!!
© copyright 2005 - 2026