bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- velvet13
- iveco daily3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- otokar sultan2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- haram ile cömertlik yapmak3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- türk moğol kardeştir2
- aşk her şeyi affeder mi4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- kadınlar başımızın tacıdır2
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- sözlük kızlarının vücutları15
- gülüm diyen kız10
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- kılıçdaroğlu cemaati4
- gün gelecek dün olacak5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- yılmaz güney12
- tatlım diyen kız2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kuzenin içine boşalmak14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- geceye bir ayet bırak3
- 24 haziran 20262
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- anın görüntüsü18
- kemal kılıçdaroğlu18
- arkadaşlar bakar mısınız2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- otopsiraporlari6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- black mirror3
- 25 haziran 20262
zall babanın bir sözlüğü var, sözlüğünde modları var, format format diye bağırır, sözlüğünde zall babanınn...
e zall babanın bir sözlüğü var, sözlüğünde çaylakları var '' bi sus amk. bi susun lan '' diye bağırır, sözlüğünde zall babanın...
*
merhaba ,
yani hiç üşenmedim ali babanın bu değişik versiyonu ile giriş yapmak istedim. zira bi tarafta sürekli bağırttığımız modlar var. diğer tarafta da bu format olayını tam manasıyla anlamayan yazarlar var.
moderasyonun '' sözlük içindeki düzeni sağlamak için görevli kişiler '' olduğunu az çok herkes biliyor. fakat sözlük formatını çoğu yazar bilmiyor. iş bu sebepten ötürü, silik kutusu binler basamağına yaklaşan ve çaylaklıktan yeni çıkan biri olarak '' format kimdir? nedir? neyle beslenir? hobileri nelerdir? oturup formatla konuştum, gerçekten hiç işim yoktu dinledim onu. ilginç bir söyleşi idi;
- selam format,
+ selam kuki
- ne sikime yararsın?
+ öncelikle çok ani bi soru oldu bu. nasıl cevap vereceğimi şaşırdım. hani çok bilindik bi sanatçının ismini pat diye sorarlar da şıp diye cevap veremezsin ya, ha işte öyle oldum. aslında biz formatlar için nickler çok önemli. nicke bakıp ona gö
- tamam hadi, başka soruya geçelim. sizce hakaret ölçüsü nedir? örneğin mizah içerikli bir yazı da '' taytsız salağı '' dediğim için '' entry de ağır derece hakaret var '' gerekçesi ile silindi ve 7 gün ceza verildi. sanki makattan girip dalaktan çıkmış, oradan akciğer ve gırtlağa kadar sokmuş gibi hissettim. bir sürü küfürlerin edildiği bu sanal platformda salak demek '' ağır derecede hakaret mi demektir? '' cezası 7 gün çaylaklık mıdır?
+ dediğim gibi nickin çok önemi var. kim salak demiş ? niye demiş? kime demiş? bunlar çok önemli. moderasyon tarafından çok sevilen bir yazar orrrrrrrrospu çocuğu dese bile ceza almaz. sadece r harfini o kadar kullanmasa iyi olur. 2 bilemedin 3 tanesi kafi.
- hımmm... ama nick altı kavgaları falan da oluyor ve kimi yazarın '' polemik var '' diye yazısı siliniyor ama diğer yazarın benzeri girisi gammazlansa dahi bir şey olmuyor. sanki burada hata var gibi?
+ kesinlikle yok. dediğim gibi nicklerin çok önemi var.. yazarlarımız bunu bir türlü anlamak istemiyor. ha duvara anlatmışık ha davara.
- benzer başlıklar açmak veya aynı başlığa peşpeşe entryler girmek size göre çaylaklık sebebi midir? misal ben zall'a 3 kez girdim ceza aldım. sadece 3 kez girdim. oysa 7-8 kez bile girebilirdim. randumanlıyımdır çok şükür, fakat şlak diye önüme mavi şerit çıktı. protest sanayici de sürekli siyasi entry girdiği için ceza almıştı. yani bunun bi kıstası var mı? tearsofcold bile basketboldan başka bişey girmiyor. bak bu moderatör olur.
+ dediğim gibi nicklerin çok önemi var. bir de modların o gün ki ruh haline göre bu işlem biraz esnek kalabiliyor. kötü sevişmiş bir moderatör o gün silik bile yapabilir. sözlük kızlarından mesaj gelmemesi de çok etkin bir rol tabi. siz yine de 3 den fazla girmeyin.
- sözlük kızları dediniz de, fotosunu sözlükte paylaşan kızlar size göre ifşa yapmış olmuyor mu? hani tel nosu vermek, adres vermek gibi cezai işlem gerektirmez mi?
+ tabii ki gerektirir. sürekli söylediğim için okurlar bıkacak ama nicklerin de bu hususta çok önemi var. örneğin x adlı yazar güzelse ve moderatörlerle bi iki çift muhabbet etmiş ise, kimse kusura bakmasın ama burada devre dışı kalmak zorunda kalıyorum. çirkin kızlar ve harun abilerde otamatikmen devreye giriyoruz ve ahaha allah kahretsin ki silik bile oluyolar. üzücü tabi.
- bir de bu bkz olayını bize anlatır mısınız? yani konuyla alakalı dolu bkz versek bile silinebiliyor? yapılan mizah güme gidiyor. görsel le anlatmak gerekirse;
görsel
görsel
yani işlem yapılmadan önce o bkzlar tıklansaydı konuyla alakalı olduğu görülürdü ve eğer konu da zall ise, bakın bunu o da yapıyor;
görsel
fakat görüldüğü gibi onun ki silinmiyor.. ne iş bu?
+ dediğim gibi nicklerin burda çok önemi var. yazarlar entry gi
- ya tamam nickin önemini anladık ama sanki bazen gıcıklık olsun diye '' dir, dır,
dur, dür '' gibi kelime sonuna yaptığımız tanımlı entryler bile siliniyor?
ama yine de çoğu yazarın benzeri girileri silinmiyor. yine kendimden örnek göstereyim,
görsel
bakın bu da aynı başlıkta yazılan ve gammazlandığı halde silinmeyen diğer entryler,
görsel
bakın aynı başlıktaki diğer entryler diyorum. tamam sen formatsın, siker geçersin ama hakikatten bi bok anlamıyom ben.
+ öyle deme. burada nicklerin de çok önemi var. yani şimdi modlar hiç eğlenmesin mi? onu deli etmesin, bunu deli etmesin, seni etmesin. kimi sinir etsin bunlar? hem sen kuklasın, sana soktukları zaman senin kızmaman gerek. ağlıyosun sanki biraz.
- yok ya niye ağlıcam. eleştiri yaparken bile işin içine mizah katmasını severim ben ama böyle dandik sebeplerle çaylak olunca insan delleniyor tabi. en çok da subjektif yazılardan oluyoruz. sizce bu yazı subjektif değil mi?
görsel
aynı zamanda zall ın cep telefonu gibi bir başlık sizce sözlüğe aykırı değil mi? ve bahsi geçen yazarın kendi özel mesajını sözlüğe yayın
+ ohoooo.. sen hiçbi bok anlamıyosun amk. ne diyoruz ? nicklerin de çok önemi var diyoruz. sabahtan beri dilimde tüy bitti. sikecem ama roportajını da, capslerini de, beyni
- tamam tamam kızma. bak konuyu dağıtmak için konuyla alakası olmayan konulu bi soru sorayım. hayatımda en çok merak ettiğim sorulardan biridir bu. şimdi sevişmek için birbirini delice soyan çiftler neden sevişme bittikten sonra birbirini giydirmez?
+ siklerin de çok önemi var. eğer erkek kişisi
- yahu takıldın sen. nick nick diye diye balatalar gevşedi galba.
+ bu konularda bana bilgi yüklenmedi.
- peki son soru olsun. sizce bu söyleyişiyi harfine bile dokunmadan sözlükte yayınlarsam bu modlar bunu siler mi? size göre bir ihlal var mı? acaba bağırttık mı yine?
+ tabii ki nickin de çok önemi var.. ama yazıyı okuyan modlar iyi sevişmiş ve ruh halle
- hay ben onların ru
+ öyle deme silinirrrrr
- peki madem, söylemek istediğin son bir şey var mı? bitsin.
+ nickine bakıyorum da, nickin cidden çok kötü. bokum gibi afedersin.
- anlamadım.
+ anlayacaksın.
e zall babanın bir sözlüğü var, sözlüğünde çaylakları var '' bi sus amk. bi susun lan '' diye bağırır, sözlüğünde zall babanın...
*
merhaba ,
yani hiç üşenmedim ali babanın bu değişik versiyonu ile giriş yapmak istedim. zira bi tarafta sürekli bağırttığımız modlar var. diğer tarafta da bu format olayını tam manasıyla anlamayan yazarlar var.
moderasyonun '' sözlük içindeki düzeni sağlamak için görevli kişiler '' olduğunu az çok herkes biliyor. fakat sözlük formatını çoğu yazar bilmiyor. iş bu sebepten ötürü, silik kutusu binler basamağına yaklaşan ve çaylaklıktan yeni çıkan biri olarak '' format kimdir? nedir? neyle beslenir? hobileri nelerdir? oturup formatla konuştum, gerçekten hiç işim yoktu dinledim onu. ilginç bir söyleşi idi;
- selam format,
+ selam kuki
- ne sikime yararsın?
+ öncelikle çok ani bi soru oldu bu. nasıl cevap vereceğimi şaşırdım. hani çok bilindik bi sanatçının ismini pat diye sorarlar da şıp diye cevap veremezsin ya, ha işte öyle oldum. aslında biz formatlar için nickler çok önemli. nicke bakıp ona gö
- tamam hadi, başka soruya geçelim. sizce hakaret ölçüsü nedir? örneğin mizah içerikli bir yazı da '' taytsız salağı '' dediğim için '' entry de ağır derece hakaret var '' gerekçesi ile silindi ve 7 gün ceza verildi. sanki makattan girip dalaktan çıkmış, oradan akciğer ve gırtlağa kadar sokmuş gibi hissettim. bir sürü küfürlerin edildiği bu sanal platformda salak demek '' ağır derecede hakaret mi demektir? '' cezası 7 gün çaylaklık mıdır?
+ dediğim gibi nickin çok önemi var. kim salak demiş ? niye demiş? kime demiş? bunlar çok önemli. moderasyon tarafından çok sevilen bir yazar orrrrrrrrospu çocuğu dese bile ceza almaz. sadece r harfini o kadar kullanmasa iyi olur. 2 bilemedin 3 tanesi kafi.
- hımmm... ama nick altı kavgaları falan da oluyor ve kimi yazarın '' polemik var '' diye yazısı siliniyor ama diğer yazarın benzeri girisi gammazlansa dahi bir şey olmuyor. sanki burada hata var gibi?
+ kesinlikle yok. dediğim gibi nicklerin çok önemi var.. yazarlarımız bunu bir türlü anlamak istemiyor. ha duvara anlatmışık ha davara.
- benzer başlıklar açmak veya aynı başlığa peşpeşe entryler girmek size göre çaylaklık sebebi midir? misal ben zall'a 3 kez girdim ceza aldım. sadece 3 kez girdim. oysa 7-8 kez bile girebilirdim. randumanlıyımdır çok şükür, fakat şlak diye önüme mavi şerit çıktı. protest sanayici de sürekli siyasi entry girdiği için ceza almıştı. yani bunun bi kıstası var mı? tearsofcold bile basketboldan başka bişey girmiyor. bak bu moderatör olur.
+ dediğim gibi nicklerin çok önemi var. bir de modların o gün ki ruh haline göre bu işlem biraz esnek kalabiliyor. kötü sevişmiş bir moderatör o gün silik bile yapabilir. sözlük kızlarından mesaj gelmemesi de çok etkin bir rol tabi. siz yine de 3 den fazla girmeyin.
- sözlük kızları dediniz de, fotosunu sözlükte paylaşan kızlar size göre ifşa yapmış olmuyor mu? hani tel nosu vermek, adres vermek gibi cezai işlem gerektirmez mi?
+ tabii ki gerektirir. sürekli söylediğim için okurlar bıkacak ama nicklerin de bu hususta çok önemi var. örneğin x adlı yazar güzelse ve moderatörlerle bi iki çift muhabbet etmiş ise, kimse kusura bakmasın ama burada devre dışı kalmak zorunda kalıyorum. çirkin kızlar ve harun abilerde otamatikmen devreye giriyoruz ve ahaha allah kahretsin ki silik bile oluyolar. üzücü tabi.
- bir de bu bkz olayını bize anlatır mısınız? yani konuyla alakalı dolu bkz versek bile silinebiliyor? yapılan mizah güme gidiyor. görsel le anlatmak gerekirse;
görsel
görsel
yani işlem yapılmadan önce o bkzlar tıklansaydı konuyla alakalı olduğu görülürdü ve eğer konu da zall ise, bakın bunu o da yapıyor;
görsel
fakat görüldüğü gibi onun ki silinmiyor.. ne iş bu?
+ dediğim gibi nicklerin burda çok önemi var. yazarlar entry gi
- ya tamam nickin önemini anladık ama sanki bazen gıcıklık olsun diye '' dir, dır,
dur, dür '' gibi kelime sonuna yaptığımız tanımlı entryler bile siliniyor?
ama yine de çoğu yazarın benzeri girileri silinmiyor. yine kendimden örnek göstereyim,
görsel
bakın bu da aynı başlıkta yazılan ve gammazlandığı halde silinmeyen diğer entryler,
görsel
bakın aynı başlıktaki diğer entryler diyorum. tamam sen formatsın, siker geçersin ama hakikatten bi bok anlamıyom ben.
+ öyle deme. burada nicklerin de çok önemi var. yani şimdi modlar hiç eğlenmesin mi? onu deli etmesin, bunu deli etmesin, seni etmesin. kimi sinir etsin bunlar? hem sen kuklasın, sana soktukları zaman senin kızmaman gerek. ağlıyosun sanki biraz.
- yok ya niye ağlıcam. eleştiri yaparken bile işin içine mizah katmasını severim ben ama böyle dandik sebeplerle çaylak olunca insan delleniyor tabi. en çok da subjektif yazılardan oluyoruz. sizce bu yazı subjektif değil mi?
görsel
aynı zamanda zall ın cep telefonu gibi bir başlık sizce sözlüğe aykırı değil mi? ve bahsi geçen yazarın kendi özel mesajını sözlüğe yayın
+ ohoooo.. sen hiçbi bok anlamıyosun amk. ne diyoruz ? nicklerin de çok önemi var diyoruz. sabahtan beri dilimde tüy bitti. sikecem ama roportajını da, capslerini de, beyni
- tamam tamam kızma. bak konuyu dağıtmak için konuyla alakası olmayan konulu bi soru sorayım. hayatımda en çok merak ettiğim sorulardan biridir bu. şimdi sevişmek için birbirini delice soyan çiftler neden sevişme bittikten sonra birbirini giydirmez?
+ siklerin de çok önemi var. eğer erkek kişisi
- yahu takıldın sen. nick nick diye diye balatalar gevşedi galba.
+ bu konularda bana bilgi yüklenmedi.
- peki son soru olsun. sizce bu söyleyişiyi harfine bile dokunmadan sözlükte yayınlarsam bu modlar bunu siler mi? size göre bir ihlal var mı? acaba bağırttık mı yine?
+ tabii ki nickin de çok önemi var.. ama yazıyı okuyan modlar iyi sevişmiş ve ruh halle
- hay ben onların ru
+ öyle deme silinirrrrr
- peki madem, söylemek istediğin son bir şey var mı? bitsin.
+ nickine bakıyorum da, nickin cidden çok kötü. bokum gibi afedersin.
- anlamadım.
+ anlayacaksın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar