bugün
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 33 yaşında olmak4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç görünmeye çalışmak5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- deniz göktaş4
- whynot2
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- ilgi manyağı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
- gitme diye yalvarmak3
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- bir şeyin adını koyamamak2
- hootsuite2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- anın görüntüsü22
- içtim şarabı13
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlüğün kırbacı3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- meksikalı batman2
- erkekler neden erken ölür4
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- arşivlenmesi gereken resimler2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- aşure yapan sözlük kızları7
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- günün şiiri6
- tamar tanrıyar2
- enjoy im vaccinated3
aile nedir bilmek, çocuk sahibi olmak;
çocuğu arabayla birini ezince suçu örtbas etmek için kişinin tüm mevkisini kullanması mıdır?
çocuğu babasının mevkisini kullanıp maddi çıkar sağladığında kişinin makamının getirdiği tüm güçle ona arka çıkması mıdır?
çocuğunu okumaya amerikalara yollayıp kendisi de karun kadar zengin olduğu halde (o zenginliğin kaynağını sorgulamıyorum bak) masraflarını yine kim bilir ne çıkarlar karşılığı iş adamlarına ödetmesi midir?
hadi bunları geçtik, bir insanın aile ve çocuk sahibi olması inandığını söylediğin dine göre Allah-u teala'nın nasip ettiği bir şey değil midir? bir insan evlenemeyebilir, evlenmeye imkan bulamayabilir, evlenmeye mani fizyolojik sorunları olabilir, psikolojik sorunları olabilir, veya evlenir çocuğu olmaz. Bunların hepsi de inanan bir insan için kısmet ya da imtihan değil midir?
sen hangi eksiğinden dolayı kimi kınıyorsun, Allah'ı mı sorguluyorsun. hz. isa'nın da ailesi yoktu (bildiğimiz kadarıyla), hadi allah'ın peygamberine aile nedir bilmez de bakalım. efendimiz aleyhisselama erkek çocukları çok küçükken öldükleri için kafir sürüsü haşa! soyu kesik demedi mi. Allah da onlara kitabında cevap vermedi mi asıl soyu kesik sizsiniz diye.
o adamın (veya başkasının) soyu seninkiler gibi olacağına olmasın daha iyi...
edit: ahlaki içerik olarak kişiden bağımsız bi şekilde elbetteki halen yukarıda yazdığımı savunuyorum. ancak şu an itibariyle şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. iyi ki çoluk çocuğun olmamış sayın bahçeli. sana şu lafı eden adama dikdatörlüğü kendi ellerinle verdin, bu ülke için verebileceğin en büyük zararı verdin ya, bu geceden sonra o çoluk çocuğun yüzlerine bakamazdın herhalde.
edit2: az bile demiş lan senin gibisine
çocuğu arabayla birini ezince suçu örtbas etmek için kişinin tüm mevkisini kullanması mıdır?
çocuğu babasının mevkisini kullanıp maddi çıkar sağladığında kişinin makamının getirdiği tüm güçle ona arka çıkması mıdır?
çocuğunu okumaya amerikalara yollayıp kendisi de karun kadar zengin olduğu halde (o zenginliğin kaynağını sorgulamıyorum bak) masraflarını yine kim bilir ne çıkarlar karşılığı iş adamlarına ödetmesi midir?
hadi bunları geçtik, bir insanın aile ve çocuk sahibi olması inandığını söylediğin dine göre Allah-u teala'nın nasip ettiği bir şey değil midir? bir insan evlenemeyebilir, evlenmeye imkan bulamayabilir, evlenmeye mani fizyolojik sorunları olabilir, psikolojik sorunları olabilir, veya evlenir çocuğu olmaz. Bunların hepsi de inanan bir insan için kısmet ya da imtihan değil midir?
sen hangi eksiğinden dolayı kimi kınıyorsun, Allah'ı mı sorguluyorsun. hz. isa'nın da ailesi yoktu (bildiğimiz kadarıyla), hadi allah'ın peygamberine aile nedir bilmez de bakalım. efendimiz aleyhisselama erkek çocukları çok küçükken öldükleri için kafir sürüsü haşa! soyu kesik demedi mi. Allah da onlara kitabında cevap vermedi mi asıl soyu kesik sizsiniz diye.
o adamın (veya başkasının) soyu seninkiler gibi olacağına olmasın daha iyi...
edit: ahlaki içerik olarak kişiden bağımsız bi şekilde elbetteki halen yukarıda yazdığımı savunuyorum. ancak şu an itibariyle şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. iyi ki çoluk çocuğun olmamış sayın bahçeli. sana şu lafı eden adama dikdatörlüğü kendi ellerinle verdin, bu ülke için verebileceğin en büyük zararı verdin ya, bu geceden sonra o çoluk çocuğun yüzlerine bakamazdın herhalde.
edit2: az bile demiş lan senin gibisine
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar