şiir

Anımsıyorum, tellerin ardından bakıştıklarımızı

Bir şenlik alanı

Küçük bir kız çocuğunun elinde sarı çiçekler

Adsız sokaklar

Cebimizde sadece birer paket sigara.

Nehirler akıyor etrafımızdan uzun boylu nehirler

Çello çalan melekler dans ettiriyor bize

Sarılmışız, gülüşmüşüz, ıslanmış.

Hatta belki sevişmişiz bile

Adını bilmediğimiz diyarlarda hiç duymadığımız lisanları konuşurken,

Birden türküler sıralıyoruz

Bir elimizde rengarenk mendiller, diğerinde çiçek kokuları.

Her şeyi bırakıp ölmek ne güzeldi

Akıp giden günlerin içinden birbirimizi çekip kurtarmışız.

Ölmek, ölmek.

Ceplerimiz ölümden taşmış

Hayat nedir ki sevgilim ?

Hepimiz ölmüyor muyuz ?

bazıları yukarıdaki gibi serbest biçimde bazıları ise kafiye, redif gibi unsurlarla yazılır.
© copyright 2005 - 2026